July 29, 2008

malam yg bosan... daku

I have been waiting him to sms me n call me .(hari nih genap seminggu)

resultnya: dia tak sms ngn kol pon.. nampak sgt yg dia tak suka erk..
-dulu pon penah suka org.. suka ,suka.. bukan yg suka,suka,suka. faham tak? suka sbb tertarik dan suka sbb org tuh layan kita berbeza erk rupanya.. baru sedar camna perasaan org tuh kalo kena reject. tp nih bkn kira reject sbb lom bgtaw dia lg pon, tp perasaan patah hati tuh.. perit rupanya.. selama pandai je bg org nasihat pasal cinta.. dugaan lah.. apa2lah..itu2lah..last2 bila dah kena kat batang hidung sendiri.. ADUHaiiii sakitnyaaa bila cinta tuh d tolak.MALU



kisah seminggu yg lalu..

hari: Isnin

tarikh: 21 July 2008

tempat : Institusi Memandu Tawau

Peristiwa : gagal Lesen P

waaa.. bertapa sakitnya hati kalo dah dua kali gagal di tempat yg sama.. kat bahagian bukit, bayangkan kat situ dah lah ada mak cik-2,pak cik-2 , semua diorang lulus.. tp sy je gagal.. tak ke-kecewaan yg berlipat kali ganda.. perasaan didalam hati sanu bari nih rasa cam nak belasah je pegawai JPJ perempuan tuh

*dalam otak sedang berfikir nak wat camtuh
dah dua kali dia gagal.. jd nak d jadikan cerita. dgn perasaan hati pilu itu, trus baliklah naik teksi taknak kol papa, jadi dalam pemandu teksi tuh perabis bg kata2 semangt.. hehe.. baiknyaa~ mungkin sy telah d takdirkan utk berjalan kaki.

tp satu hari nanti

hari jumaat nih.. say bubye to Tawau again..


sbb nak kena p taklimat hari Ahad nih kat KL.. btw, hari sabtu nih jalan ngn Sadah n Ajai ke time sq.. haha lawalah.. nak mengubati hati yg patah dalam masa seminggu nih~

No comments: