July 31, 2008

mari selidik


dalam beberapa hari nih..
liana telah mengumpul teori2.. haha
dah takda kerja btol..
sampai pasal perasaan nih pon nak kumpul teori erk~

teori-teori terkumpul
Abg jerry : "dia anggap adik tuh mcm adik dia je.. kapel lah balik ngn hafidz"
Hafizam : " dia tak nak jauh ngn ko tuh.. tuh dia wat camtuh, kan ko nak p Mesir"
Sarah : "cinta boleh d pupuk, aku akan sentiasa sokong ko"
Kiki : "awak masih mengharap kan faz?"
Firman : "pandai sudah ko berjiwang.. ko luahkan jak"
Wawan : " lelaki memang layan perempuan camtuh"
Mimi : " dia tak nak bg ko harapan tuh faz"
Pet : "aku cabar ko bgtaw dia sehari sebelum ko pergi Mesir"
Ren : "ko rilex jak dulu.. anggap takda apa2.. lelaki memang suka bg harapan"
Abg Hakim : "ko bgtaw lah dia.. blom cuba blom tahu.. ko nih penakut sgt"

dapat disimpulkan d sini: LU PIKIR LAH SENDIRI. terlalu banyak pendapat.. haha.. sampai tak taw nak ikut mana

No comments: