June 27, 2009

bila ada dah tenet. semua org menghilang


hari tuh bila aku dapat taw
insiden yg aku DI PERMENANTLY INVISIBLE kan
oleh Si badak. bila baca entry nana yg dia dah dia delete tuh. aku sedar. rupanya masa aku frust tuh perasaan sebenarnya aku terasa TERHINA.
dah lah time tuh esoknya bdk2 ainshams ada paper
nak meluahkan pon susah. pastuh kat ym bnyk yg off9
sbb time tuh waktu mlysia tgh malam
.nana plak dok bz
bersama org lain. tak nak kacau dia.
time tuh pon gado sama si mimi sama bpk.
tunggu2 atuk kat ym pon takda.
nak kol org d mesia pon susah, rumah takda tenet, takda
sim celcom. kalo d mesia sentiasa d kelilingi ramai
org yg leh d luahkan perasaan.

lepastuh aku pon terfikir..
  1. truk sgt ka aku menjadi kawan sampai ada org tak sanggup kawan ma aku?
  2. mesti org menyampah berkawan ma aku kan?
  3. senang jak kan org leh lupakan aku?
  4. aku sentiasa nie menyusahkan org lain.
  5. trus aku pon rasa menyampah kat diri sendiri
dgn perasaan terhina..~

tp malam tuh jugak
Abon ym. walaupun skejap, sejuk skit hati aku
masa sedih, TQ bon

Sofia Fatimah tiba2 ym. dah lama tak dgr kabar
dia. Roommate aku plg lama. sepanjang hidup d
MRSM. org plg sabar kejutkan aku subuh. kadang2
kami gaduh sbb aKU tak sedar dia kejutkan.
kalo aku dah tido.hehe.
MENGIMBAS KEMBALI...
1.abg penah siram guna segayung air. tp aku tetap
tak bgun.siap hempas bdn aku pon penah tp aku tetap
layan blues tido. hehe
2.gambungan tenaga sarah,kiki,pet,sofia kejutkan
aku tetap tak bgun.
3.alarm clock yg bleh pecah jantung dgr pon tak penah
aku sedar bunyi dia aku tak sedar
4.masa kat mesia. aku kunci jam loceng kat 3 hp utk kejut aku subuh
tp jam 10 baru tersedar.
5.tp mama, cuma usap kepala aku sekali jak trus aku
terbangun.MAMA betapa adik rindu mama
sambung blk... hehe
hati aku terubat sudah


Syaril plak Tiba2 YM
tak penah2 bha nie budak ym aku. hehe
best friend masa d zaman st patrick. everytime blk tawau mesti ikut diorang berjalan.
dia ym jemput aku p kenduri Arwah datuk dia.
dia bgtaw aku sorang jak dia ym ppn yg masa zaman
skolah kami dulu. sbb aku jak dia syg.
dia p cerita semua perkembangan2 geng2 kami yg duduk
di belakang kelas masa 2B.
(aku rapat ngn diorang sbb aku sorang2 je ppn duduk
belakang time tuh d sbbkan MULUT yg terlalu bising
ngn ketinggian mcm lelaki
)wlpn si Syaril pendek, tp
ikut jgak d belakang. hehe
kedukaan d hatiku terubat
baru aku sedar. WALAU kita rasa diri kita nie d lupakan. rupanya2 bnyk yg ingt pada kita tp kita yg lupakan mereka.


aku memang syg lah kawan2 aku.
terima kasih kerana hadir dalam hidup aku
walau aku senang, ataupun susah.
walaupun satu dah lupakan aku, tp aku bersyukur
d kelilingi oleh insan2 yg aku syg.



skolah rendah : dunia aku d buli dan pendiam
skolah menengah rendah : dunia yg ajar aku cara berkawan

skolah Menengah atas : dunia yg mengajar aku erti persahabatan

KML : dunia yg ajar aku keseronokkan
Mesir : dunia yg mengajar aku ujian kehidupan

1 comment:

Khaulah Al-Azwar said...

salam~

wah, betul3! kadang2 kita x sangka kwn2 yg kita lupakan itulah yg jadi pendengar setia mslh kita d mana pd wkt tu kita kehilangan..
hehehe

semusim bersama
seabad terasa