June 27, 2009

hari ini.. buat pertama kalinya
dalam tahun ini FAZLIANA EDORA tulis entry
guna my Miss Lappy yg d beri nama miss Kitty
hehe. mcm mana dpt on9? menakjubkan kan.AMAZING
ini berterima kasih kepada abg NAufal kerana
telah meminjamkan dia punya broadband utk kak teha pastuh akju pon tumpang lah utk menulis blog. hahaha
TQ bang Naufal.
hari tuh ada wat bet sama dia, sepa antara kami dua kapel dulu dia kena tarik telinga. memang konfem abg kalah sana . =)

al-kisah hidup hari nie.
pagi2 lg si INN telah menjadi mangsa kekajaman
MR.Kaktus. punya lah main baik niat si INN masa
tuh, dia nak blajar dgn keheningan pagi2 subuh yg panas. TIBA2, tanpa d sedari dia telah terkena tembakan dari duri2 Mr.Kaktus. MR.Kaktus terjatuh d kaki si INN..

ANDA SUNGGUH KEJAM MR KAKTUS!!
*pagi2 dgn telekung2nya lg tuh. kesian adikku nie
tp berjaya d rawat oleh Dr.1/2 kentut ngn Dr.1/2 merpati. hehe
Dr.faz xdpt wat2 sbb kusyuk guna laptop k.nema
sowi inn..
dialog kata-kata utk inn. "banyak btol doktor kan inn, jd kalo aku yg jadi dokor masa tuh, konfem kaki ko bertambah luka,nnti aku tolong bakar kaktus tuh utk ko!!"

n tadi p jumpa bapakonda bg hadiah harijadi dia
iaitu MEGI ngn Milo 3 in 1
(benda yg berharga btol tuh, susah dapat d mesir)

hehe
smlm plak wat mesyuarat depan pintu sama si mimi
Si amai yg bg nama mesyuarat tuh.
d sbbkan si mimi mcm teringin mo tgk aku tulis entry
pasal dia. haha.. sini aku wat mimi, aku taw ko mo aku
tulis kan jauh d lubuk hati ko
masa ko p buka blog aku.
haha

SESI MENGTEHARUKAN MIMI LG

tentang si mimi,
org yg pertama aku kenal blajar d mesir
dulu bercerita pasal mesir bagai nak rak masa aku tgh
tunggu result spm
. sampai aku pon truss berkobar2 nak p
sini. sampai2 indah kabar dari rupa..
tp last2 hebat bha jugak Mesir nie. bnyk kebaikkan
dialah mushrif yg akan aku sorong ke mana2.
TQ2 my frennie masa mo p tonto. niat awal mo p makan d Rabaah jak bha. tp terlajak p Tonto.hehe
d poket ada 10le jak masa tuh. nasib baik abg daus spend semuanya. ehehe
buruk gilak muka aku d sini. hahaha
tp kak teha puji gambar plik nie smart. jadi upload jak lah

No comments: