July 04, 2009

cuti-cuti mesir

semalam pagi : mansoruh
tgh hari : zagazih
mlm : kero
mlm nie : perjalanan ke matruh
esok : ???? (sesi rehla)

jadual percutian full nie. mengalahkan kesibukkan exam.smpai aku tak taw nak mulakan dari mana, terlalu bnyk tempat yg bermain2 d dalam otak aku yg kecik nie. hehe, lebih sibuk dari exam.
smlm aku tido nak dekat 3 pagi. sbb berjalan ngn diorang acai,mimi,abai,kak mimi,kak ulfa,kak dina,kak wani,kak tj ma khai. 2 game tp aku lah yg plg tagap. haha. angkat bola yg 15 kg.
tp plg mengetop main bola ada lah mimi. sampai point 144 bha smlm.
*sesi nak jeleskan org yg masih ada exam biochem lg tuh. muahahaha
hari nie 4 hb. sthn yg lalu tarikh nie tak dpt aku lupa.
aku , ren, pet, jill, juli. lalui banyak benda pada malam nie. hehe
memang mlm yg tak d lupakan
aiya. baru nak tulis entry pasal mansorah
tp masa dah tak cukup.
hehe
malam nie nak p matruh.
pastuh skrang baapakonda ku nak belanja makan.
hehe
akhir kalam.
daaa~
insyaAllah blk matruh nnti update.
masa birthday ku~! tak sabar
muahaha

3 comments:

Nasrul Fadhli said...

berapa lma ko cuti fuzz?

amad said...

15kg ke 15lbs. mnde tah ko neh. haha

EdoraEmon said...

sampai bln 10. hehe
abon ko jadi dtg sini?
amad, serius 15 kg bha. heheh
tegap2 kan~