July 09, 2009

Fuzz Day bak kata adikku INN (hari yg mengteharukan)



waaa.. akhirnya. sudah 19thn aku berpijak d bumi cipataan Allah, tak sangka btol dah berusia 19 thn, cpat nie masa berlalu. aiseman.
tq kepada insan2 yg wish birthday dan bg hadiah dan belanja makan.


aktiviti2 8th July 2009

bermula dari jam 12 malam waktu tawau

aku berada dalam bas dari matruh nak balik ke cairo. buka2 mata dah jam 7 malam waktu malaysia.punyalah main bahagia sbb waktu tuh tgh tido, buka2 mata dah smbut birthday sendiri, kalo sthn yg lalu tepat2 waktu tuh bnyk sms yg dpt, tp masa nie ternanti org wish waktu malaysia, tp hp masih lg senyp. dok kesedihan layan blues sendiri. rasanya org lupa kot.
jam 8.20 pm, kak teha wish epy birthday. org pertama wish. TQ kak teha. aku masih lg duduk menghadap hp mennti2 org wish. tp hp masih senyap. mungkin tgh malam nnti ada org wish kot.
masih dalam keadaan ternanti2.
jam 12 tgh malam waktu mesir
masih ternanti2, takda jgak org wish. sedihnya. mungkin nie hari plg special utk aku kot. tuh yg extra sensitive btol hari nie. jam 12.04 kak edy wish. tq kak edy. waaa, nmpaknya 2 org je ingt kot.jam 12.15 abg nopal kol. wish epi birthday. dan paan zgzg menjerit dari blakang.erah dan mim pon wish masa turun dari bas.
jam 2 pagi ++, Azmie kol wish epi birthday tp aku p merajuk ngn dia. soriie mimi. dan acai wish bg pihak dia, nana, mimi dan shad. tq korang.
abg daus pon wish kat ym dpan mata aku. hehe
blk2 umah sabah, tido, bgun2 pagi dapat mesej wish dari ena dan mama. ehehe. dan kawan2 diorang post dari fb diorang kat mesia. liyana pon dah wish masa tgh2 malam2 waktu mesia bukak dkat ym. TQ ah len
diorang inn,dina,itt blk dari kuliah trus wat perancangan sambut birthday makan kat Bizza Blus (pizza plus)
lepas tuh jam 3++ semua p makan kat sana.
diorang spend. ehee~~
insan2 tersyg dtg (mengikut susunan kerusi d bizza bluss)
  1. ezat
  2. nini
  3. abg daus
  4. mimi
  5. pakok
  6. paan (baru kenal)
  7. syamir
  8. akmal
  9. inn
  10. dina
  11. kak nema
  12. pit
  13. itt
  14. fasha (tak dtg sbb posa)
dioran patak2 duit utk belanja terharu jugak taw. =)
lepas tuh p main bowling ngn diorang2. fasha ngn zehan pon ikut skali.
pastuh lastly p berjalan d city star.
tgh2 malam kak sufi org last wish epy birthday.~
birthday present yg dpt dari
  1. emam ngn ezat = cawan & coklat
  2. pit ngn pakok =teddy bear yg sebesar usma
  3. azmie = botol air yg berharga 4.75 le
  4. amai = masakkan bubur labu yg sedap
  5. inn ngn itt = berniat nak belikan teddy bear
  6. kak nema ngn akim = bakal bg hadiah tp tunggu ada akim. ehee~
  7. inn,itt,dina,nini,ezat,fasha,pakok,pit,azmie,abg daus,kak nema,syamir,amai = kerana patak2 duit nak bayar pizza utk belanja aku.
  8. tp hadiah yg plg bernilai kerana di kelilingi kamu pada hari yg special utk aku. syg kamuuu~

sy syg mereka


minta maaf sngt2 sbb hari tuh tak seceria biasa sbb aku terlalu sensitive. kamu sedar jugak aku tak ceria kan. hee~ mintak maaf kat azmie sbb aku merajuk ma ko, kalo ko pergi salah tak pergi salah, apa2 pon memang aku terharu ngn kamu sbb segala-galanya

p/s : to my housemate rindu kamu d zgzg, utk kawan2 d mesia tq sbb tak lupakan aku walau jauh, n to mama,papa,abg,fazrien,twinkle,baby,johnny. i miss u guys so much.


TQ

muuuuuaaaahhhhh!!~

1 comment:

Anonymous said...

hello


just signed up and wanted to say hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.