July 14, 2009

Matruh itu teramat best!

muka lengkap , bersama abg akmal skali yg slalu jadi jurukemera~



hehe.
yerlah memang best, kami pergi trip tuh pon 20 org je, smua memang kenal antara satu sama lain~bergumbira pon sama2. memang kenangan terindah lah jgak sbb dpt jadi MODEL haha.
gambar nie termasuk muka pak cik bas yg terlalu2 kin panas~!


sabab2 kenapa pak cik bas itu terlalu kin panas~
  1. dia nie mcm malas bawa bas tuh je. kena marah sama abg wan baru nak bawa
  2. malar nak tido
  3. malar nak blk cpat, org tak puas g merayap
  4. slalu mengomel nie pak cik walaupun aku tak paaham arab tp aku memang rasa dia mengomel jauh d sudut hati dia. hehe~
  5. tp plg yg wat aku bengang sama nie pak cik ialah.. dia tak nak berhenti p tandas masa aku tak tahan nak kencing, dua jam bha aku nya urinary bladder menahan kepenuhan nie. memang terseksa. dua kali dia lalu tempat yg cam best utk melepas, last2 dia stop kat tandas yg takda lampu. memang bertuah punya pakcik~
sebab2 trip nie memang best?
  1. fuuh, kami berjalan sampai tak cukup tido. hehe
  2. menjadi model part time.
  3. blajar tentang mengambil gambar. huhu
  4. jauh perjalanan luas pengatahuan~. haha
  5. kenal ramai org yg best2.
  6. sesi lepak yg best masa makan~
  7. dan semua org sporting ^^
kesan buruk??
  1. aku yg gelap bertambah gelap
  2. hidung tumbuh jerawat baru
  3. muka ngn kaki aku BURN. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


skrang event2 menarik masa pergi mansuroh bersama
kak long, kak edy,kak sufi,kak teha, kak wir,eyna ,aku , abg nopal ngn paan~
  1. dua kali aku termasuk tandas lelaki, kali ke2 aku masuk tandas yg sama masa nak kuar baru aku sedar kata itu tandas lelaki
  2. dpat cerita korea dari bdk2 mansuroh
  3. rupa2nya uma aku tumpang tuh umah pit dulu. hehe
  4. belikan jubah cantik utk mama ^^
  5. makan d tempat yg cantik. haha

Peristiwa semalam.
  1. baru blk dari hantar mimi,kak ida,kak kar,webster ngn kak fizah blk mesia
  2. baru dpt taw kata ada 30% je org lulus , (fakta tidak taw btol ke tidak)
  3. berjalan d bandar bintang bersama inn,dina,nini (aku mushrifah) hehe
  4. beli novel baru
  5. bapakonda ku bg gula2 bnyk ^^
plan hari nie?
  1. pergi hussein
  2. yg laen still unknown.....



ohya, baru dpt jumpa moyang, haha
moyang aku adalah alip ainsham. skrng tgh mencari ibu ngn pak cik je. pastuh salasilah keluarga cairo dah lengkap. haha ^^

dan aku panggil paan AINSHAMS : CICAK JARUM HIDUNG KECIK

cerita2 ini dalam ringkasan sbb takda masa, dah mengantuk dan mamai
jam 7 pagi waktu mesir dan aku tak tido2 g. huhu
daa~~
muaaahhh


No comments: