August 01, 2009

sabar pon tak cukup

jam d laptop aku dah menunjukkan dah jam 3 pagi waktu malaysia
hati aku resah
mata aku tak terpejam
lidah kelu tak berkata-kata
muka aku terasa tegang
gembira kah aku selepas berbulan-bulan menanti sampai ke bumi tawau yg aku sentiasa agung2 kan d dpan kawan2 aku sejak d zaman mrsm . nama tawau akan aku naik kan tak kira d mana aku berada.
lumrah org tawau mempunya semangat ketawauan yg luar biasa.
ingt lagi masa aku ikut menifesto JPP zaman matrix. bila sebut jak perkataan TAWAU riuh satu dewan bersorak walaupun diorang tak taw pon nama org yg tgh berucap tuh. asalkan dah tawau itu dah memadai bg orang tawau.

d waktu malam yg agak dinging.
perasaan yg entah apa nie melanda diri
pa bha ckp pasal cinta
kenapalah buduh sgt org jadi bila bercinta nie a.?
statement mandi tak basah
taik kambing rasa macam coklat
agung sangat ka perasaan cinta pada manusia nie?
segala-galanya rosak nie
apa point bercinta .
tgh sakit hati dgn benda2 yg konon nya terlalu cinta
dgn cinta rosak masa dpan
dgn cinta ko ketepikan kan segala-galanya
bha, jadi apa point bercinta lah tuh?
perasaan bahagia tuh akan berlaku sementara.
bila terluka terseksa jgak.
menyampah aku dgr statement terlalu cinta tuh.
kau rosakkan segala-segalanya
kenapa tak pandai sedar diri lagi ha?
napa tak salahkan diri sendiri.
CUKUP LAH CUKUP!!!
SUDAH LAH SUDAH!!!

siyes dis is my limit~

No comments: