August 16, 2009

baru balik dari dinner kat SM ST PATRICK


dah nak dekat 4 tahun aku tinggalkan skolah tuh
ingtkan malam nie aku takkan rasa terpulau
menyesal...menyesal..menyesal
twinkle ada pesan kat aku "kak takyah lah pergi nnti terpulau tuh "
dalam hati aku bermonolog dalaman "apa plak terpulau nie batch kakak pon dulu"
huuu.. memang menyesal tak dengar kata dia tadi. rasa btol2 terpulau walaupun yg pergi tuh memang kawan2 dari skolah menengah ataupun rendah aku dulu., tp rasa pelik dgn susana yg hmpr semua tuh cina.
apa2pon teringt kenangan kat sana.
tp stress lg skolah kat sana dari mrsm.
kat mrsm tido je.
kat sana dok nak exam je. hehe~

No comments: