August 14, 2009

ini kisah seram FAZ yg berlaku pada malam semalam~


AMARAN KERAS :
kepada insan2 yg mempunyai lemah jantung dan sakit pundi kencing sila jgn baca kerana post ini akan mengakitbat anda terkencing dan jantung pon 1st akan tachycardia pastuh brady cardia dan akan mengakibat kan jantung anda terbehenti
(ini adalah nasihat doktor tak bertauliah bernama DR.FAZ)




cerita nya bermula..
(sila jgn tutup lampu dan baca dalam keadaan gelap kerana baca dalam keadaan gelap bisa merosakkan mata)
semalam kira-kira dekat pukul 1 pagi semalam.
aku tak dpt lelapkan mata.
entah kenapa. mungkin isomnia atau mungkin aku dok kusyuk baca novel bm yg tak best tuh,
nak di jadikan cerita.
semasa dok kusyuk-musyuk baca novel tuh. aku terdengar bunyi daun2 pokok mangga jiran rumah belakang aku.
di sebbkan terlalu kusyuk membaca novel sampai tak ingt dunia
bunyi itu berbunyi sebnyk tiga kali.
andaian pertama : tupai lah tuh kot
OUT OF BLUE. aku terdengar langkah kaki.dan bunyi besi jatuh
aku yg gagah perkasa ini pon menjadi cuak
ku cuba dan cuba utk kusyuk membaca novel.
tp tatap tak dpt kusyuk.
aku masuk bilik parents aku utk minta tolong mengendapkan kat tingkap.
sbb takut2 nnti aku tersalah pandang. silap2 Haribulan aku pengsan d tempat kejadian
parents aku ketika itu dok kusyuk tido-mido
di sebbkan diriku ini anak yg baik. tak sampai hati utk mengejutkan mereka~
aku pon dgn langkah yg penuh keberanian mengendaplah tingkap tanpa perlu org menemankan
setelah membuka langsir dan tingkap itu
aku ternampak
jiran belakang umah aku dok jolok mangga puluk 1 pagi!
apakejadahnya lelaki cina belakang umah aku dok jolok mangga pagi2 buta nie
ikutkan hati nak jak aku p marah2 dia.
tp bukan salah dia plak p jolok mangga d rumah sendiri.
huhu
the end~

2 comments:

KhaLiLa said...

Fuzze sngat mnakutkan,,,hahahha,,,gila ka p jolok buah mngga jam 1???

EdoraEmon said...

itulah tuh khal. mo jak aku p cucuk2 si cina blakang umah tuh
;p