August 23, 2009

sila jgn baca post ini kerana ianya akan membuang masa anda.

sekadar ingin melepaskan geram
ada kena mengena tentang org yg hidup dan bukan yg meninggal dunia
kali nie geram bukan sbb PMS/Homone tak stabil dan sebb lain2 lg
ini geram kerana malar kena pemainkan
TAAAAAAAAAAAIIIKKNYAAA KO!!
ko taw ka??
malar aku begini.
memang sntiasa teda luck dlm hal2 begini

kata-kata seseorang kepada aku pada dua tiga malam yg lalu ketika hujan lebat membasahi bandaraya kota kinabalu
yg buat aku terfikir2.
(aku taw ko taw kata aku akan letak d sini, sbb aku taw apa yg ko rasa itu adalah apa yg aku rasa cuma aku jak tak taw mcm mana nak describe ayat tuh. dan aku taw apa yg ko taw dan rasa)
"melampau ke sy if saya kata saya nak someone yg memang pada dia,
sayalah org terpenting lepas mak, kakak dan adik beradik pompuan dia yg lain?
melampau ke sy if saya nak dia jadi tempat sy share semua benda?
sy nak dia adalah someone yang akan tersenyum bila nmpk mesej dari sy, yg akan tak senang duduk bile xdengar apa2 dari saya in 1 day, melampau ka saya?if saya nak saya jadi org 1st yg dia ingt bile dia bgun pagi,dan org last dia ingt b4 tido?
melampau ka saya if saya nak someone yg treat sy bukan sekadar best friend pompuan dia, tp anggap sy lebih dari itu?
melampau ka saya utk even ada rasa mcm nie?
melampau ka sya??"

sakit~

jika org yg telah sakitkan aku nie baca.
aku taw ko akan baca
dan aku akan taw ko tak sedar kata ko memang sakitkan aku sngt.
aku taw ko tak taw ko siapa. tp bila ko baca nie tak taw lah ko sedar ka tidak a.

6 comments:

A b c d e fatyhah. said...

xbape nk fhm sgt yg dlm kurungan tu, tp mesej dpt disampai kan , kak fhm skt2. faz, doa la ye yg mne terbaik utk awk, missssss u gleee, lame xon9, salam ramadhan syg :)

EdoraEmon said...

org baru blk dari bercuti
tuh tak on9
akak paham jugk tuh.
ada sy ceritakan hari tuh kan?
miss u 2!~

A b c d e fatyhah. said...

malar tu apa?

HUSNA said...

uit..marah nampak..takut akak..haha

EdoraEmon said...

kak teh :malar= sentiasa
ingt tak masa kita skolah rendah dlm subjek sains ada perkataan dimalarkan?
hehe
itulah tuh~
=)

EdoraEmon said...

kak husna..
bukan marah
i lepas kan geram jak nie
:)