September 12, 2009

aku cinta ko kerana betis ko :p

betis.
ada apa pada betis.??
:P
lepas buka posa tadi
*malar lepas buka posa nie*
papa,mama,me,twinkle
lepak-ing kasi ringan perut tuh.

al-kisah papa cerita
tp bermula
mama tanya
cerita pasal tingkap kat rumah yg kotor tuh kat ruang makan
papa share teknik2 mencuci tingkap yg btol *tugas papa time kecik2 duuuluuu*
pastuh aku ckp


merah : me
purple : mama
blue : papa

kalo kat mesir tak pernah nie tgk org cuci tingkap.lepas cuci jak rasa mcm setahun jak tak cuci keesokan nya.

tak kotor ke d sana tuh? tak bahaya??

berhabuk lah jgak. bahaya skit lah. ehee (main ckp je aku pon tak taw). tuh yg ramai kawan2 adik tuh pakai purdah sbb habuk pon ada.

liana nnti pakai purdah lah

aik. susah ma.. susah

kalo kat tarakan dulu. pernah d beri peluang satu hari dalam seminggu tuh pilih binik, tp di benarkan tgk betisnya sajak.

ini barulah. hahahaha. tipulaaahhhhh~ *nada semangat

aik. nak dengar cerita panjang tak?

ya. cerita paa

di tarakan tuh ada pelacur. diorang cuti hari jumaat jak. kalo sembahyang diorang pergi.

islam ka tuh jgak pa?

islam lah..

barulah.. pelacur lg tuh..

setiap hari jumaat, lelaki akan datang pilih perempuan utk d kawin, tp d benarkan tgk betis jak, muka,badan semua d tutup.

uinaaa... barulah cerita nie.. ada ka jgak org mo kawin sama pelacur? *kejamnya ayt aku. sori2 sbb perasaan terkejut tuh bha*

kalo cinta. mcm2 org sanggup.

aik mcm menggalak org jadi pelacur jak tuh. hahahha

tuh lah selalunya gara2 cinta org lupakan segala-galanya.

pernah aku terdengar ceramah dulu2.
tak ingt kat mana.
ka usrah.
dia ckp selalunya ada tiga benda yg bleh buat lelaki jatuh.
semua nya TA.
harta
wanita
takhta

No comments: