September 03, 2009

apalah nasib badan (post ke 101)





setiap malam
di waktu sahur
aku akan dengar suaranya
merintih2 mencari anak2nya
yg hilang 2 minggu yg lalu
aku sedar
dia mencari-cari anknya d setiap tempat
tp tetap tidak jumpa anknya
3 anknya ghaib
hilang entah ke mana..
aku tahu
kalo d berikan pilihan pasti dia akan buat laporan polis
tp apakan daya. badannya tidak mampu

setiap malam
dari tingkap
aku sslalu nmpk
kemana sahaja dia balik
pasti ada jantan-jantan mengekorinya sampai ke depan rumah
hari-hari 5 jantan akan bertandang
tidak jemu utk menawan hati dia
tidak jemu bertandang ke depan rumah
nak makan tak lalu
duduk sentiasa resah saja aku lihat dirinya itu
semakin hari semakin kurus walaupun mak bpk aku hari2 bagi makanan utk dia

aku akan doakan ko utk jadi tabah
dan sentiasa mengharungi segala duka-duka kehidupan












tabah ya miauw..miauw..
tuanmu sentiasa ada d sisi mu slagi blum blk mesir niie~
"jgn kejam sama kucing sy ooo kucing2 jantan!!!"
nasib ko tidak jadi seperti kucing-kucing yg d blog afif tuh
click utk lihat
sy syg my miauw..miauuuw~
<3

2 comments:

Dr Wan Munira said...

helo faAZ...

congratS heee poSt ke 101 yerr :)

tke careee

. said...

heheh
TQ kak
^^