September 27, 2009

baru blk dari table

merujuk kepada tajuk di atas.


aku baru blk dari "meja"
salah satu tempat pelancongan d tawau.
ok bukan salah satu lah.
SATU-SATUnya kawasan pelancongan d tawau
tp nama-nama tempat di tawau memang unik2. hehe
biasalah bandar metropolitan katakan.. hee~
seperti

aisbox : nama sebuah pekampungan atas air yg terletak dekat2 dengan bandar
fakta salah : di namakan kg aisbox sebb udara dia sejuk seperti berada dlm aisbox.
fakta btol : sbb dulu ada kilang ais yg terbakar di kawansan itu.

Rome : rasa mcm di Eropah plak kan. haha
nama penuh tempat tuh : rombengan
tugas : lokasi kedai kecik2 yg jual barangan bundle
kg pisang : nama kg yg bnyk pisang

table nie plak.
atau nama yg tertera di dalam mykadnya ialah : TAMAN BUKIT TAWAU
kawasan air terjun.
utk pergi mandi manda dan bersuka ria.


td pagi aku lepas si syaril kol pepagi buta.
butalah sgt jam 9 am. hehe
aku bgun , berus gigi dgn baju2 tido aku gerak
bersama. syaril,hizzam,ume', ciko.
berbekalkan keropok TASEN , roti bun, rokok dan 3 botol air gas
memulakan misi menjadi budak2.
tp b4 gerak tuh.
aku pesan semua diorang utk azan2 kan di setiap bilik d rumah aku bersama-sama adik2 lelaki aku.

sbb sejak dua menjak. dan tiga menjak selepas syawal menjelma.
bnyk benda2 pelik/aneh berlaku di dalam rumah aku ini.
ada yg ternampak dan terbuat benda2 pelik
harap2 semua nya kembali normal~

dalam kereta lepas azan

syaril : faz aku rasa lain mcm nie masa azan di bilik parents ko, meremang terus aku rasa.

hizzam : aku pon mcm tuh, tak sedap hati nie aku rasa masa aku azan bilik ko nie.

* aku terdiam, gabra sudah..

faz : betol bha zam. pa ko rasa nie?

hizzam : rasa tak sedap hati. rimas aku rasa.






BILIK KO TUH SEMAK!! TERHAMBUR!!

kin panss.. aku ingtkan benda2 pelik lah tadi. hehe


kawan kanan jambatan tuh tempat kami mandi2


papan2 tanda. hehe


No comments: