September 19, 2009

raya jom~!

esok raya. hehe
firasat kuat mengatakan
walaupun pak cik ensem kat kaca tv tuh belum buat pengistiharan raya.
segala persiapan utk mercun2 sudah berjalan seperti di rancang.
haha
sampai ada nama mercun aku pon tak pernah dengar pon wujud
seperti mercun syaitan.
tak taw lah mercun tuh rupanya mcm mana. nnti malam baru serbu rumah kazen utk pengeboman berani mati.
:)

tadi bercerita dengan hafiz kat fb.
dia tak dpt blk tawau utk beraya.
terpaksa beraya bersama keluarga angkat dia d kedah ka kalo tak silap
dia kenal keluarga angkat nie melalui facebook
waa.. haha
kagum kan. clap clap clap
dari internet bleh dapat keluarga angkat.
memang teknologi di hujung kuku jari dah skrang nie.



setahun yg lalu..
aku pon tak beraya kat tawau.
sedih tuh sedih lah jgak.
malam raya tuh aku buat cheese kek yg tak jd. haha
ok memang tak sedap rasa kek tuh
dia jadi tenggelam dengan minyak.
aku pon tak taw kat mana silap buat kek tuh. huhu.
pastuh satu mlm tak tido sampai ke esoknya.
masa pagi plak. siap2 pakai baju raya.
solat raya.
makan kat surau.
then, makan spegatti nini masak.
then, aku tido.
hahaha
kalo tak salah ada jgak pergi rumah senior2 ainshams sambut raya.
pastuh pergi rumah2 negeri lain pon ada.
raya ke 3 kalo tak silap.
ktorang pergi wonderland berjalan kaki dari rumah sabah.
pergi ke funfair lg tuh malam2 raya.
haha
tp best lah jgak.
raya ke 4 kalo tak silap.
aku pindah ke zagazig sudah time tuh~


akhir kata.
slamat berhari raya semua
:D



gambar d surau rumah sabah cairo
di pagi raya
itu 1st time aku pakai baju biru
:D


ank2 kepada seorang kakak sabah yg kawin ngn org semenanjung
dia menetap sudah di mesir nie
ank2 dia semua membesar di mesir
ank perempuan dia nie suka aku.
sbb dia minat pink
kebetulan time tuh aku pakai serba pink.
siap dgn dompet pon pink

raya ke3 yg
di sambut d funfair kat mesir
haha
lawak2 pon ada
mabuk2 pon ada
tp best jgak
^^



sehari sebelum pindah ke zagazig
hehe
tema syaah 5 time tuh adalah purple
kazen aku dan kawan2 dia lawat ke rumah sabah~




posing last.
kak yatie. me. ezat

No comments: