September 25, 2009

hari ini hari raya LAGI

hari2 lah hari raya
haha
yg bestnya hari raya tahun nie
berjalan 24 jam
satu sen tak payah kuar duit clap clap clap
banyak sugar daddy. haha


tak beh~
kalo lapar serbu rumah org
nak gerak kol DRIVER = syaril
hahahha

skrang nie baru blk dari open house fakrudiin.
lg skali kering jo
bila semua lelaki.
susah jgak aku gerak
sebb kerana control ayu td.
tp sunyi plak tgk
mcm pergi kenduri plak tadi, bukan open house.
haha~

dalam kereta td

sambil ditemani suara idzam yg MERDU sambil main gitar pinjam milik syaril.


si syaril tiba2 berkata-kata~


kita jd adik beradik jom.
ko lahir bila faz?

8.7

haa.. ko kakak.
aku abg.
si hizzam adik
si idzam tuh plng adik kepada adik.
lepas nie adik beradik sudah kita.

dengan rasmi nya mereka ini menjadi adik beradik tak rasmi aku.
hahaha
tp memang dari dulu lg.
kalo berjalan ke mana2.
diorang akan usung aku
walaupun slalu tertinggal di belakang.
*terlalu ayu berjalan katakan* haha
to kekamu yg aku tahu kamu baca : "aku tahu kamu syg aku nie kan" hahaha

syaril : bakal ARTIS nie konon
hizzam : jd pelauk nnti dia nie. haha
idzam : bakal boss tentera nie

tp nnti kaya2 nie diorang bila besar. kerja skrang mantap2 sudah kan. haha
bleh aku tumpang kekayaan diorang nie. hahahhahahaha

No comments: