September 29, 2009

hari ini sy jd penceramah


kami bersama sepa nie?
cuba kamu teka?
hehe
awal2 nie kami ingtkan
pak cik tukang kebun ka?
ataupun DS (dewan selera)?
setelah soal lebih lanjut
rupa-rupanya ini adalah

PENGETUA MRSM TAWAU

memang hebat nie pengetua
makan bersama pelajar sambil duduk makan makanan pelajar lg
bukan setakat mesra alam semesta.
dia jgak seorg yg peramah

best bercakap kalo semua org amik perhatian
^^


awal2 aku memang panik
semua org menunjukkan muka kekusyukkan
walaupun ceramah kami nie pelik skit
sebelum ceramah tuh aku tak taw pon tajuk ceramah tuh
skali blk apik bgtahu
"bukan ceramah kita nie tajuk
CAREER TALK ka?"
aku langsung tidak sediakan sebarang teks mahupun skrip.
main sebut jak.
skali cerita pasal pengalaman dari skolah rendah sampai skolah menengah
takda langsung ckp pasal medik.
haha
ala-ala bercerita lah tadi aku pasal diri sendiri
tp bezanya aku bercerita kali nie.
aku guna mic. kasi semua org dengar.

terasa seperti celebrity td.
semua junior2 tegur
siap cium tangan lg
haha
jd org pames.
"senior2 mrsm koki datang"
di temuramah oleh junior2.
memang i rasa mcm celebrity yg sedang di temuramah



slide syamir tunjuk
bnyk nie gambar2 org2
i tahu dia curi dari fb nie kan. haha



kagum ngn syamir kali nie
ingtkan dia nak buat skema2
skali ada ciri2 seorang pakar motivasi


mereka.
the guys yg pergi ceramah

tp plng best pasal bg ceramah nie adalah
kami dapat DUIT. RM150
hahaha
dah lah tak buat apa2
dapat topi dan beg mrsm tawau lg
tahun depan pon d jemput
ahaks~
:)

2 comments:

benazirjb said...

good job guys!!
aku banggahhhh dengan kamu smua! hehehhee

edoraemon said...

hehehehe
thanx ben~!~
:)