September 23, 2009

raya ke 3

raya ketiga

apa plan hari nie?
haha
seharian keluar berjoli2 bersama diorang
aku mulakan pagi raya ke 3 aku bila
syaril kejutkan suruh teman gf dia beraya ke rumahnya.

*cerita alkisah jalan2 nie agak memening kan sbb aku sendiri pening nak tulis atur cara berlangsung sepanjang raya ke 3*
lepas2 mandi jak syaril , idzam dtg amik aku bersama mak cik si syaril.
rumah syaril sajak mo 3 kali aku singgah. ahaha
dia kan driver tetap.
:)

rumah-rumah aku serbu~ :
  1. rumah syaril
  2. rumah kawan kepada gf syaril
  3. rumah minie
  4. rumah hizzam
  5. rumah jijan
  6. rumah sheila
  7. rumah inn
hehe.
tak bnyk jgak
tp dari pagi sampai mlm baru blk
penat badan aku nie
sekajap dah bertembam-man blk. ehehe




dalam kereta
bosan2 menunggu tuan rumah (hizzam) sampai ke rumah.
haha



sambung sesi foto2



di rumah inn..
jumpa si lenaa!
hehe



kami di rumah sheila
skali lg jijan d puji oleh tuan rumah.
kembang kempis dia
haha



rumah jijan.


muka masa awal2.
si syaril ma idzam.



menghabiskan makanan di rumah syaril

No comments: