September 07, 2009

saya perempuan bha

setiap kali buat kuiz2 d facebook
mesti kata aku nie LELAKI
apa kessss~!
tak bleh pakai nie facebook.
memang sah-sah dari dulu lg.
i memang. sememangnya sedar.
facebook dengki ooooo sama sayaaa!!!!
tp memanglah.
sentiasa dikatakan macam lelaki walau mcm manapon i cuba sedaya upaya utk jadi ayu mayu.
tp susah bhaa!~ sudah memang kekasaran ini sudah sebati sama jiwa dan raga dan suara bugis besar. susah bha mo jadi ayu kalo mcm nie.hehe~
kata-kata si azmir ngn ajis masa di form 5 "faz tunjuk bha buktimu kata ko tuh perempuan"
telampau ganas bha dulu aku nie. tuh diorang kata mcm tuh.. haiyaiii~
setiap kali tunjuk ic mesti semua ingt aku nie lelaki.
haiyaiii..
mo tukar ic papa tak bg.
terpaksa lah pegang ic yg ada jambul2 ala2 bintang filem cerita hindustan tahun 90an tuh sampai umur 21 thn baru bleh tukar.
semalam aku pergi buat spek baru
memandangkan dah 2 tahun tak tukar2 lg nie spek mata aku nie.
jd pergilah kedai tuh.
beli lah beberapa barang utk lens dan spek.
tp plg special aku beli mesin basuh utk lens.
senang jak.

rupa
mesin basuh lens

step2 mudah
  1. takpayah cuci.
  2. letak jak dlm bekas.
  3. tekan butang.
  4. dia cucikan sendiri.
  5. dia stop setelah 3 mnit
tp memang serius aku menyesal jd rabun.
aku nie rabun bukan aku tak sengaja.
memang rabun yg DISENGAJAKAN
terpengaruh dok tgk cerita korea ka kalo tak silap (damn u cerita korea!)
aku tgk mcm cantik jak heroin dia pakai spek.
nak minta mama & papa belikan spek tanpa degree beliau2 aku tak nak.
jadi aku mulakan lah
"MISI MERABUNKAN DIRI SUPAYA CANTIK ALA-ALA PELAKON KOREA"
*ok memang bodoh aku time kecik*
tp memang berjaya aku rabun kan mata
kira misi yg SUKSES
awal2 dulu aku punya degree 50 je pon.
pastuh aku jeles tgk classmate aku tuh.
degreee dia lg tinggi dari aku
aku apa lg. mana nak kalah kalo org lebih dari aku. jd aku bglah naik .
berkat usaha aku yg "bijak itu"
every year degree aku naik.
sampailah skrang 490 degree terbaru.
MENYESAL..MENYESAL..
skrang benda depan mata pon tak nmpk
apatah lg nak cari spek.kena minta tolong org carikan
banyak duit d hbskan utk buat spek.


jd dapat d simpulkan di sini :
JGNLAH RABUNKAN DIRI ANDA KERANA ITULAH PERBUATAN PALING BODOH AKU PERNAH BUAT. sekian harap maklum
p/s: hujan lg d tawau~ yeeeeaaa! & aku jadi hantu bleach sudah

6 comments:

tqah mamat said...

nape org pikir ko lelaki faz?
musykil tol ak.. haha :)

. said...

sebagai perangai aku.. hahaha~
kisah dulu2 tuh
sbb terlebih ayu
sampai kena kata cam lelaki
;p

Anonymous said...

haha..lucu..

skg ko kat mana?

. said...

dui
siapa kah tanpa nama?
skrang d rumah nie
haha

fa-aja-aja said...

lol..
aku xpenah nk rasa rabun,,
wpun tv org ckp cntik pki spek,,pliss xkn terpengaruh..haha

tp rabun jg,kin pns!
sematt tuh mesin lens ahh

. said...

yaa. d jual d tawauu nie
haha~
tuh lah kak pot
senang btol bah sy nie terpengaruh.
haishh..
berjiwa lemah katakan.
haha