September 13, 2009

suatu hari d hari raya. tp belum raya. ini adalah tag mo raya


1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang pelajar d utm

2. Saya sedang mendengar:
angin malam. acece

3. Mungkin saya patut:
pergi bunuh org

4. Saya suka :
warna merah

5.Sahabat-sahabat baik saya :
adalah insan yg bermakna dalam hidup sy

6.Saya tak paham:
kenapa ada manusia mcm setan d bulan posa

7.Saya kehilangan :
hati.liver.hempedu

8.Ramai yang berkata :
suara saya besar

9. Makna nama saya :
nnti saya pikir dulu..

10.Cinta itu adalah :
tidak akan ada utk sy

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
berak

12.Saya akan cuba :
bunuh org

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hanya perkataan

14.Telefon bimbit saya :
ada di bilik baby

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tgk hp tgk kalo ada sms atau miss kol

16.Saya paling meluat apabila :
org yg berpura2

17.Pesta/Parti adalah :
nikmat

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
singa

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
f3,f4,f5 nikmat.

20.Hari ini :
sy akan mati

21.Malam ini saya akan:
termenung merenung bulan

22.Esok pula saya akan :
pergi bunuh org

23.Saya betul-betul inginkan :
kebenaran.kegembiraan


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
makin kurus nya sy

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
mall!

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan bugis boleh?

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap

28.Makanan segera adalah :
sedap.!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
minum air cepat mo subuh sudah

30.Siapa yang anda nak Tag?
ko!!
khal!!
nini!!
inn!!
cigu aire!!

No comments: