September 02, 2009

suatu sahur di tawau

nie yg aku geram nie.
masuk blog org nmpk dia ada layouts cantik
aku jadi membara-bara nak tukar layouts.
setelah 3 jam masa telah di sia-siakan
2 jam : memilih layouts
1 jam : edit-edit layouts nie
aku rasa mcm layout dulu lg aku suka!!
menyesalllll!~
ini lah padahnya kalo cepat terpengaruh nie.
natijahnya di sini, lain kali kalo nak tukar layouts atas kehendak sendiri bukan sbb teruja tgk layouts org.
di sebbkan aku ada masalah entah apa skrang. esok aku kena ada sesi kaunseling bersama mak teh.
rupa-rupanya aku hanya perlu SHOPPING. haha
tadi aku ngn mama pergi mengadakan lawatan sambil belajar ke BANDAR TAWAU dan aku telah membeli 5 pasang baju. huhuhu
awal2 tadi memang aku dah takda nafsu dah nak shopping sejak duduk mesir. tp lepas dok cuba2 baju hampir satu kedai aku nak borong.
dan skrang aku dah kembali kepada dulu~! kembali kepada saiz S.(clap clap clap) hahaha
sbb masa kat mesir aku dok kekembangan semcm. sampai bnyk baju tak muat.
bukan setakat tuh seluar jeans kesayangan aku pon koyak~ damn u lemak!
parents,abg ngn adik2 aku tergur dgn pengembangan aku yg drastik sejak duduk sana.
kat malaysia aku memang takda nafsu makan. sbb nafsu makan tuh berubah jadi nafsu shopping kot. hee~
tp sejak duduk mesir. aku stay kat rumah bermacam2 pujian (riak) telah di berikan kepada aku. hahahha (ketawa kebanggaan)

  1. papa, hari2 puji masakkan aku sedap (hari2 aku masak sahur sbb teruja dengar pujian)
  2. papa & mama dok kata aku makin lemah lembut. hahah (sbb dulu aku kasar mcm jantan)
  3. makin cerah sudah (sbb dulu aku gelap mcm india)
tp dari dulu memang aku tak suka d puji sbb nnti jadi riak semacam je aku nie.
hahaha~ (lg skali ketawa bangga)


No comments: