September 27, 2009

sy tak sedap hati

kenapa tak sedap hati nie?
kurang garam atau gula?
entah2 mo kena tambah aginomoto nie.
atau MSG utk perasa.
dan sedikit pewarna utk menyantikkan lg hati aku yg terasa kurang sedap skrang nie.

antara i rasa sebab i rasa hati i tak sesedap seperti biasa :-
  1. esok kena bg ceramah utk budak mrsm tawau. ok bukan takut pon. tp diorang elmi,apik,dalek suruh aku lead. dahlah d only girl.
  2. ingtkan nak buat sepontan sahaja. tp kena buat teks jgak sbb sudah di suruh aku yg jd penceramah utama
  3. jari i tgh lebam. tadi masa kat table batu terjatuh kat jari i yg kecik nie. nie gara-gara diorang hizzam lah nie bg idea suruh buat pulau d tgh2 sungai.
  4. rasa mcm mo demam. sbb sejuk betol air sungai td pagi.
  5. esok jmpa hafidz kalo sempat b4 dia fly blk utm, last minute b4 fly baru mo suruh jumpa. aish~
  6. abg dah blk uitm
  7. diorang kawan2 pon dah ramai blk uni diorang~

kes bosan menunggu org rumah lelain bersiap utk p open house tadi~



nie td b4 pergi open house kawan papa~


bye2 bang.
:(


raya ke 5
petang beraya d tepi laut tawau~



syaril n izza
hari2 syaril datang rumah aku sejak raya pertama.
semalam bila sehariaku stay di rumah
dia bawa awek dia ber-dating di rumah aku.
hahaha
rabu nie blk sudah dia ke uitm.
esok dia tak bleh sudah datang. kena marah bpknya sudah.
kawan gf syaril.gfnya.syaril
kami habiskan masa petang raya ke 5 di tepi laut.
sampai kekeringan menunggu hizzam

No comments: