October 12, 2009

KLANG~



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
ok fine.
sejak naik kapal terbang smlm.
masih lg pening-pening nyamuk
tadi tido.
dan bangun blk baru tak pening sudah. (tepukan gemuruh) clap clap clap

skrang aku tgh berada di bawah pokok pisang
haha
bukan2.
skrang ada di Klang rumah mcik aku.

td sepanjang tgh hari - ke petang
melepak di rumah keluarga mereka.
geng2 perak
lawak2 tgk gelagat budak2
rasa mcm rindu nak jd kanak2 ribena
umur diorang lingkungan 3-9 tahun
kesemuanya lelaki.
dok bertumbuk-tumbuk.
lasak semcm.
nakal pon smcm.
serba smcm.

td open house utk sambut birthday mcik kepada suami mcik aku.
yg ke 64 thn
suami dia umur 70 thn
tp sweet nie tgk diorang
dah tua2.
panggil i..i..u..u..
comel tgk
" kalo nak kawin nak kekal sampai mcm tua. harungi masa tua bersama"
dah lah ber-kasih syg masih kuat nie
itulah cinta yg btol2.

disbb kan pergi birthday golongan beliau2
aku terasa mcm matang
buat 6 jam.

haha
bnyk info jgak dpt.

td.
ada kanak2 ribena nie.
umur 3 thn
gadoh ngn abg dia 4 tahun.
ala-ala gusti
budak nie kalah.
dia nangis2
yg lawak nya
ayh dia p pujuk ank dia
sabar..sabar..
*sambil tgn tepuk bahu si ank*
ala-ala pujuk dewaasa.
tp spnjng masa kat sana
pecah perut aku gelak.
tgk gelagat kanak2
ngn beliau2
terasa diri ini normal plak.
hari ini
tak bnyk berckp
tgk gelagat org~

No comments: