October 12, 2009

ok ini post merepek sbb aku tak leh tido. haha

aku bosan.
skrang tepat pada jam entah brapa pagi
mata tak leh pejam
sbb baru bgun kan tadi.
dan YM AKU SOT! kalo tak ber-chat dah aku skrang
huhu
jd dengan ini aku amik keputusan utk mencoret berpatah-patah perkataan sampai terpatah spek korang baca.

minggu lalu.
entah hari apa
kakak Nita (nama sebenar) ngn aku chat kat fb
around time 3 pagi
***************************************



fazz.. pergi tido

awal bha lg kak. malam masih muda. haha
kakak nie napa x tido2 lg

esok kakak exam bha

aik. dah taw exam. pergi tido. pergi tido....!!!

tak bleh tido.

kenapa?

dah 3 hari nie kakak tak bleh tido.

kalo tak bleh tido,baca surah-surah kak.

surah apa?

baca jak apa-apa..

sbb ada bha hari tuh kan. sy amik kursus perubatan islam.
kalo tak bleh tido tuh.
adalah salah satu tanda-tanda org kena gangguan.

gangguan apa plak nie?

gangguan jin-jin dan syaitan2.hehe

uina. ko nie jgn bg takut kakak bha.

lek bha kak. d mana-mana pon ada tuh benda.

sudah2, jgn ckp takut kakak.

offline
*buat beberapa minit kakak tuh hilang dari fb*
online


aik kak. pergi tido. pergi tido!!! esok exam kan kakak bilang

sudah kakak kejut roommate kakak.
dia bilang sbb kakak minum nescafe bha td.
sejak mo exam nie baru kakak minum nescafe. tuh susah tido

ooooo.. hehe
tuh lah kalo org yg tak biasa minum nescafe memang susah tido
sy pon jarang2 nie minum nescafe.
skali minum
truss tak dpt tido langsung
sbb berak2. hehehe

hehe.
bha kakak tido dulu nie. bye.slm.

ok gud lark esok!!
:)
salam
***************************************
sepatah kayu (huh?):
last-last.
aku plak sampai subuh tak dpt tido.
sbb ketakutan
tp memang aku suka takutkan org
padahal diri sendiri nie penakut
trip-trip berani jak malar. hehe

post kali ini di taja dari facebook chat

1 comment:

~0~ said...

senang je kalo xleh tido...ajak hantu pocong main lailitamplum...mesti leh tido