October 04, 2009

sejarah ooo sejarah~


fuuhhh..
penat
penat
penat
penat berjalan
berjalan-jalan keliling blog2 org.
atau istilah glamer di gunakan ialah blog walking
awal-awal tadi masuk blog si A, dan tiba-tiba terjumpa link si E.
pastuh tiba-tiba entah mcm mana aku sesat masuk blog budak tingkatan 5 kat smld.
best jgak jalan-jalan masuk blog-blog org entah dari mana.


hari tuh aku masuk blog kisah tentang seorang lelaki nie.
kisah hidup dia.
org islam tp suka sgt makan babi.
kawin ber-tok kadikan org cina.
makin baca blog dia makin aku pening.


jalan dan jalan lg.
aku terserempak dgn blog junior-junior aku
pastuh senior-senior aku pon ramai ada blog
rasanya mcm skrang nie ada blog tuh trend yg hangat di pasaran.
aiseseh~

best baca kisah-kisah hidup org nie.
dalam perjalanan berjalan dan terjalan.
aku curi kertas jawapan sejarah org nie.
yg aku jumpa kat blog org lah jgak.
walaupun tulisan dia pening kepala aku nak baca.
tp hasil penulisan jawapan dia buat aku tak menyesal baca. ehehe



*click gambar utk besarkan*







3 comments:

Ina Chu said...

haha..
lucu gilak owh ni budak cina jawab paper sejarah.
kalu sy la cikgu dia, tampar 10 kali.
pugut betul.. haha
kami dulu lagi la. sejarah nda pernah kredit. nama jak kelas science cigu kami ckp.
logik jua ba kn. kelas science, pandai science la bukan sejarah. cigu ni pun satu.
tapi spm trus2 dapat A1. banyak lagi tu.
terdiam trus cigu kami..haha

edoraemon said...

hahah
tuh lah pasal
kami pon begitu
tiba2 A1.
terkejut jgak taw

mohd nadzmi barudin said...

hahahahha...lucu siot jwpn sjrh tu..
huahauau.......