October 12, 2009

sy curi benda nie dari blog "biar kejam jgn keji"


Peraturan: Letakkan gambar sewaktu kecil anda. Adalah baik sekiranya anda menulis perkara yang orang tidak tahu semasa 20kecil anda. Pada penghujung entry, anda harus memilih 5 orang untuk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sebab saya ingin tahu lebih lanjut tentang zaman comel anda dulu.



1.masa kecil, pernah di kejar monyet2 sbb bg makan kacang dekat monyet2 entah di zoo mana.

2.time kecik suka telan apa benda sahaja yg ada di depan mata. apa yg pernah pernah di telan? terlampau bnyk. haha

3.sy pernah stapler jari kelingking sy sendiri sbb mahu tahu mcm mana perasaan kertas bila kita stapler dia. dua kali nie

4.time kicik2(nie mama yg cerita), sy tak mau didukung oleh perempuan. mesti lelaki jak, kalo tidak sy akan menangis. (sejak kecik dah getek.ishishish)

5.umur 3 thn sy pekenalkan diri kat kawan2 papa & mama nama sy princess. sekarang, keluarga aunty alice,uncle leong & auntie florance jak panggil sy dgn nama tuh.

6.suka memancing sejak kecik(memancing berudu).tp dalam diam2 curi2 masuk longkang. tangkap berudu utk bela dgn harapan berudu itu suatu hari nnti akan menjadi seekor ikan yg besar dan cantik. tp buat senyap-senyap kalo tak kena marah ngn mama.

7.org gaji masa time umur 5 tahun pernah mandikan dgn air softlan sbb dia kata " tgk tuh kat gambar ada gambar ibu dan ank, nie sabun mandi " masih ingt sampai skrang

8.zamn2 tadika,hari-hari mesti makan sambal belacan yg pedas2, lepas makan mesti nangis menangis tak tahan pedas, dan esok makan lg.

9.pandai berbasikal sejak tadika 2

10.teringin masuk "dunia di sebalik cermin" sbb ingtkan kita ada org yg muka, buat benda yg sama dgn kita disebalik cermin.

11. teringin bukak tv . dan tgk apa didalam tv tuh. andaian time kecil : ada makhluk kecil tgh berlakon di dalam kotak tv tuh

12.time petang2 masa zaman tadika. ternak pepatung. setiap petang tangkap. dan tunggu sampai pepatung tuh mati.

13.cita-cita ketika kecik :power ranger plng muda terpelih,kawin dgn ultraman, teletubies merah,masuk dalam dunia kartun,bleh masuk cerita barney.

14. dari tadika 2 sampai darjah 2. pergi skolah naik van jenazah.

15.suka bergaduh lawan mulut dgn mak cik- mak cik. sbb mulut aku time kecik2 laser smcm.

16.time zaman tadika dan darjah 1,2. everyweek lutut mesti luka. sbb nakal.

17.suka main lastik walaupunpun tak taw cara-cara main lastik.

18.slalu tgk org main batu seremban. tp dari kecik sampai besar tak taw mcm mana nak main batu seremban.

19. slalu bukak laci rumah dan berharap laci tuh akan kuar doremon datang dan jd mcm nobita.

20.minum susu badan ibu sampai umur 3 thn. hehe (sbb tuh manja smcm dgn sesetgh org)

5 orang untuk ditag:
1.semua yg baca.
2.nini
3.inn
4.khal
5.cikgu aire.
6.laa
7.sheila
8.hafiz
9.dora
10.amad
11.ina chu

oppss. terlebih sudah
tp tatap mo taw pasal kamu2.
:P

3 comments:

~0~ said...

leh tahan jugak ek...nakal x abes ye....ekekekke...

edoraemon said...

nakal tak pandai2 hbs
hahaha

Nazeera Balqis said...

haha,nda ble bla faz.suma lucu..haha