October 11, 2009

TANAH MELAYU

MABUKKKKKK!!






hampir.
HAMPIR.
MAMPIR.
di tinggalkan kapal terbang smlm

jarak dari rumah aku ke airport tawau : 45 minit perjalanan.
flight : jam 5.50 pm
gerak dari rumah : 4.30pm
jam 5.10
tak disangka-sangka.
OUT OF BLUE
tayar pancit di tgh jalan!!
kena check in 45 min b4 penerbangan.
ok memang tak sempat sudah

panik gilak btol2 dah smlm
semua org dlm kereta
aku buat muka pura-pura risau
sambil tgn sms inn kata mungkin aku tak sempat kejar flight.
tp dalam hati aku lega lah jgak
*tak dpt blk sana*
hahahahaha
bleh hbskan masa lebih lama di tawau
tp nasib tidak menyebelahi aku
walaupun lakonan dah real dah smlm
entah muncul dari mana ada org berbangsa timur di tepi jalan.
datang tolong tukar tayar
bersama-sama baby & papa
skill dia mcm mekanik
aik mcm turun dari langit jak, taw2 kata tayar kami pancit
kalo kol org memng tak sempat sudah
sbb tak lama lg nak fly
mama kol pihak MAS suruh flght tunggu kalo sampai
bleh plak mcm tuh kan? hehe. sbb besalah bila tinggal d bandar metropolitan tawau.
ramai kenalan.
even kapal terbang pon bleh pesan tunggu
aku pon kagum menjadi org tawau
hikhikhik *ketawa gedik sambil blushing2*
5.35 sampai airport
check in barang.
sampai2
naik. truss jmpa inn.
dan masuk dlm flight
dan tiba ke destinasi yg di tidak di nanti2 kan

masa kat KLIA
jmpa mereka2 yg nak blk ke cairo
rasa mcm nak ikut diorang.
huhu
tp i blk lg seminggu
jd manfaat lah masa di tanah melayu
walaupun bukan bdr Tawau tersyg

majulah sukan utk negara.
:)


No comments: