November 22, 2009

aku telah di cium oleh lelaki palestine ensem di jawazat (imigresen)


hari ini dalam hidup aku.
ok2. bukan hari ini
separuh dari hari ini dalam hidup aku..

jap.. jap..
.pause.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
tarik nafas...
huuuuuuuu~
fuhhhhh.. (hembus)
dah lama dah tak ber-blog nak bina ayat pon payah nie.


merujuk kepada tajuk di atas.

kontreversi tak?
ok2..

al kisahnya bermula~

tadi pagi
masa aku nak uruskan hal ehwal visa
(sbb dah penat dah jd pendatang tanpa izin di bumi mesir nie)
aku dah masuk fasa terakhir utk buat visa. iaitu fasa 3

fasa 1 : isi borang
fasa 2 : sesi jumpa amin daulah (kira polis ala2 bukit aman kot)
fasa 3 : amik cop visa

proses dia memang lama.
sampai nak penat aku tunggu
td pergi jawazat (imigresen)
bersama anak2 ku.
lalat, raksasa hidung berbintik, kak sya~
dari pukul 9-11
ok2. aku bukan nak cerita pasal visa

aku nak cerita pasal lelaki palestine cium aku di khalayak ramai di tempat jawazat tadi.
:P




****************************************************
usia : 3 tahun
bangsa :arab palestine
warna rambut : perang ke-emasan
warna mata : hijau

memang budak nie akan membesar jd budak ensem suatu hari nanti.
:P

dia cium aku pon sbb mak dia paksa


O


td aku bg dia ngn adik dia air kotak coklat.
yg sah2 bukan aku yg beli pon.
hehe
lalat yg beli
aku tolong passkan je.
tp mak dia suruh bdk tuh cium aku
tanda penghargaan kot
sbb dia ingt aku yg bg
tp berikan tepukan gemuruh to LALAT.
CLAP CLAP CLAP
:)

Sejak dua menjak dan tiga menjak kebelakangan nie :
aku dok sibuk.
biasalah nak jd bdk skema dah kan
aku tak nak dah malas2.
nnti silap2 hari bulan aku jd doktor tak berkualiti..
ooo tidakkkkkk~
jd dah bertekad tak nak sudah main2.
no play2

dan semalam.
bila diri ini meronta-ronta ingin belajar
(sbb selasa nie exam histo)
dunia aku menjadi gelap
tersepit didalam kegelapannn
TIDAAAAAAAAAAAAAAAAAkkkk...
semunya di sbbkan


MATI KARAN
adededeh~
berjam-jam
agak2 jam 12.05 baru aku tertido
dgn lentoknya
terpaksa tido lewat sbb ada PAK arab
ngn ustad2 zagazig yg baik budiman datang repair entah apa.


dan hidup aku tidak tenang.
sbb malam2 ku
di hantui
bayangan lalat tidaaakkkkkk~
terlalu bnyk lalat di rumah aku.
huhuhu

lastly,
aku dah ada chat box blk
hari tuh di berhentikan sementara atas nasihat org ramai
:)



ter-p/s:
tuhlah padahnya jarang ber-blog semua benda aku nak tulis dalam satu post~!
^^
dan rumah i masih lg takda tenet!
huuuu~
akhir kalam
daaa~


No comments: