November 02, 2009

bertapak di cairo

skrang nak masuk dua minggu aku berada d bandar org.
lamaa kan..
lebih lama lg dari aku berada di zagazig.

sampai2 dari malaysia hari tuh.
tak sampai seminggu aku duduk di rumah
truss hilang melarikan diri dari zagazig.

LARIKAN diri?

hehe
bukan.bukan.
aku pergi cairo sbb ada urusan2 tidak rasmi hendak di uruskan:-

  1. pergi konvo kat bdk2 azhar.
  2. hantar diorang kakak2 yg dah konvo blk mesia
  3. ada MAT (majlis agong tahunan) rumah sabah
  4. ada SPR utk pilih jawatan

tp taklah aku hbskan masa mengosongkan minda kat kat cairo nie.
hehe
hari2 aku masuk kuliah ainshams ngn kawan2 aku pon
:)
jd pendatang asing di kuliah org buat sementara waktu

sepatutnya aku berada d zagazig dah skrang.

dua hari sudah pttnya
tp masih lg stuck d cairo
ok kali nie bukan d sengajakan


dah tiga hari demam.
harap2 esok aku dah sembuh
huhu
masa 1st day demam


ok TERUK!
aku tak pernah demam sampai rasa nak pecah kepala aku rasa dah masa tuh
ingtkan dpt H1N1 dah nie. huhu (pengaruh dari nini)
tp lepas pergi hospital
rupa-rupanya
i di sahkan kena GIT irritation.
di sbbkan keracunan makanan.
adedede.
makanan2 arab nie. memang bahaya betol bha. bikin tekanan jiwa dan raga btol.
smlm demam.
hari nie pon demam.
harap2 esok dah tak demam.

3 hari sakit~
walaupun aku demam.
tp setiap malam aku kuar malam jalan2. huuuu~
tp hari nie diorang tak bg aku kuar dah.
ingtkan tadi nak kuar jgak. hehe
1st day demam aku kuar makan kfc dgn pit ngn pakok.
2nd day ngn si julai n e.d pergi rumah abg wan utk makan2, den sambung si e.d spend kami lg. hehe
thanx e.d!
skrang menunggu akim ma amai lg belanja aku. dpt lah blk zgzg dgn tenang. muahahahahah

sepatah dua kata sebelum tak terkata?:
sesi penghargaan. haha.
thanx to emam sbb tolong bawa hp aku pergi kedai utk d baikki.
thanx to sapuan sbb baikki lappy aku.
thanx to ezat sbb slalu sponsor makanan
thanx to pit,itt,nini sbb merawat aku sepanjang sakit.
thanx to pakok,sapuan,itt,nini,pit sbb temankan aku ke hospital
thanx to alip sbb belanja aiskrim dan mainkan gitar (ok mekong sbb aku jarang tgk org main gitar depan mata)
thanx to inn sbb hari2 dengar aku berceloteh
thanx to dina sbb pinjam kan pensel hari tuh.
thanx to kak nadiah sbb bg pinjam baju sejuk.
thanx to kak nema sbb pinjam kan laptop utk on9.
to si tan ank saudaraku. bila ko mo belanja mcik ko nie! hehe

okhbssusahakumerepeksejaksekianlamatakmerepek
end