November 08, 2009

episode zagazig


sy sayang mereka!!
tak nak blk cairo kalo tak susah nak kena blk zgzg.
sbb tinggalkan diorang. hahahaha
p/s: mesti kamu terharu baca kan. :P



sesi tunggu org. tp tak taw tunggu sapa. :P



curi2 masuk ainshams.
2 minggu tuh!
heee~


d mana nini?



my syg
3rd nov
dah 9 tahun!!
love u JON2!~



bubui kak leny!
sunyi dah syaah 6~



masuk dah musim sejuk! heee
kabus.kabus


mereka dah konvo.
sy lama lg.
:(





ok aku ......


.PENAT.
walaupun jam di komputer riba LALAT baru menunjuk-kan jam 11.43 am (waktu mesir)
sebab aku baru balik dari jawazat (imigresen) mesir
y?: utk buat visa aku.
yg dah nak mati.
ok bukan NAK
tp DAH MATI
dan sebulan lg aku akan dapat visa.
jd tempoh aku menjadi pendatang asing di bumi ambia ini adalah sebulan lg.
berbaris punya main lama.
sbb pekerja arab di kaunter tuh pergi buat air teh utk minum sedangkan kami dah berbaris punya main lama utk wat visa!
nasib baik aku tak pandai berbahasa arab. kalo tak memang aku dah meng-gomel dah dekat arab bertuah itu.


ikutkan hati jiwa dan raga
banyak benda yg aku ingin karang di dalam blog nie
tp masa selau mencemburui aku. haha
ya-lah asal sampai mesir sahaja
kalo terdetik nak karang sepatah dua kata haram di sini,
kena menggorak langkah berkaki-kaki jauh
utk tumpang kasih komputer riba org yg ada tenet
atau pon pergi kat cc rumah sabah yg ber-kilo-kilo meter jauh dari rumah aku
sbb rumah i takda tenet!

ok SKRANG
akhirnya..
setelah nak dekat sebulan aku berada di mesir
aku sudah berada di bandar metropolitan ZAGAZIG.

bnyk benda nak kena kejar.
sbb bnyk benda dah di tinggalkan.

chow2 dulu
ada kelas biochem jam 1 nie. hehe
daaa~
xoxo

btw, sy rindu tawau!

1 comment:

hisham.. said...

Buzzz,, camner hidup .. Chat x? weyh, mak teh nak gi haji dah.. InsyaAllah hari isnin ni gerak naik kapa terbang