November 30, 2009

serius aku tak tipu. aku penat! raya haji oo raya haji


me,pit,pakok,aiman


bdk palestine ensem yg cium i .
:)
merujuk kepada rajuk di atas
SAYA FAZLIANA EDORA berasa amat penat sekali

tp gagahkan jua tangan dan kaki ini
utk mengarang sepatah dua tiga kata di blog yg semakin hari.
semakin sunyi..

krek..krek..
(cengkerik itu berbunyi)


lokasi sekarang : syaah 8 rumah sabah, kaherah
menumpang kasih : laptop
perasaan : lebih kepada penat

raya haji tahun ini..
raya haji tahun lalu.. (sila click sini)

raya haji tahun nie.
ngm2 setahun (menurut calender islam)
peristiwa mcm raya haji tahun lalu terulang semula.
ok memang tak d rancang.
tp tempat, org adalah sama.
baju je lain. hehe. guna baju raya tahun nie.

AKU, AIMAN,PIT,PAKOK :)

ponteng dari majlis sambutan raya haji rumah sabah.
dan menghabiskan masa raya haji di City Star (mall terbesar di mesir kot)
bergambar di setiap pelusuk yg nmpk best.
makan kat mcD.
bercerita dan bergelak ketawa sepanjang malam.

ringkasan al-kisah raya faz di bandar bintang~
malam raya plak aku lepak dgn paan ngn pakok kat cs.
raya ke 2 plak aku lepak kat cs lg, dgn inn,itt,pit,paan,pakok,alip
b4 dat p arma ngn diorang + ezat,fasha,dina,nini
dan hari nie kat cs lg..lg.. dgn maya,nurul dan ayub
ok hari2 cs.
esok aku tak nak dah tgk cs!
penat jalan2.
esok tekad nak duduk rumah jak.
cs: city star


dan skrang aku nak gi tido.
layan mimpi~
ZZZZZZZZZZzzzzZ

No comments: