December 20, 2009

2

benda yg ke 200 aku merepek sambil makan kerepek
ulang tahun yg ke 2 blog aku
aku ank yg ke 2
aku ada 2 mata,telinga,kaki,tangan
tahun depan aku berumur 20 tahun
aku pelajar tahun 2 pelajar perubatan uni zagazig
12 hari lg tahun baru
ini blog aku yg ke 2





YG KE -2
PEACE DI GAMBAR MEMBAWA MAKSUD: 2
SENYUMAN BERMAKSUD: AKU TERSENYUM
SUHU BADAN KETIKA ITU: PANAS
CAPTION GAMBAR: DEMAM
(dok pakai cun2 sbb plan nak g cairo hari tuh tp tak jd sbb demam, jd truss p ke kedai kribs dan MAKAN)

tak sangka.
un-sangka-rable btol
siyes aku kata
"aku tak sangka dah bnyk benda aku tulis kat dalam blog nie"
walaupun ayat lintang pukang
sampai kekadang aku sendiri tak paham jgk.
ehee~
*smile*

aku mula menulis blog nie pada 18/12/2007
maknanya dah ulang tahun ke 2 dah blog aku nie.
SEMALAM
oh blog
SANAY HELWA BLOG.
HEPI BIRTHDAY
SLAMAT HARI JADI
SLAMAT HARI RAYA, (HUH?)
(CUKUP.CUKUP.DAH.DAH faz mereka dah paham dah dua tahun ko merepek kat blog nie)

ucapan kepada blog sendiri :
dear blog,
tq kerana anda tempat aku luahkan perasaan
tq kerana jd tempat aku merepek
tq kerana jd tempat aku menghilangkan rasa bosan

sejarah awal blog :
(tak bleh blah)
  1. aku buat blog suka-suki sahaja diawal-awal pembikinan.tp skrang still lg jd blog suka-suki
  2. time tuh hanya aku,amad,dk,dora jak yg ada blog yg aku tahu . ehee
  3. buat blog sbb naluri (ahaks)
  4. dulu aku guna nama EDORAEMON tp tak letak gambar, sbb tak nak org tahu identiti sbnr,tp kawan2 aku dpt agak jgak siapa itu edoraemon. eheeek, tuh baru aku letak nama sebnr kat blog nie.
  5. ini blog aku yg ke 2

malam ini.
hidup aku agak kucar kacir
tp bukan malam nie sahaja kucar kacir
hari-hari jgak kucar kacir.
hidup yg tak kucar kacir tuh bukan di kira hidup EDORAEMON
:)

.ingat.
jgn rasa diri kita ini malang
jgn rasa diri kita ini malang apabila kita di-uji...
apabila kita di-uji itu bermakna kita terpilih
kita terpilih oleh ALLAH utk di-uji

apa-apapon ujian yg Allah berikan.
apa-apapon ujian yg Allah berikan tu adalah persedian Allah berikan utk kita supaya kita menghadapi masa depan yg lebih mencabar.
jd walaupun terima ujian yg yg susah mcm mana pon.
BERSYUKUR LAH FAAAAZZZ!!

END
sambil tersnyum.
manatap laptop.




5 comments:

tragicprincesz said...

ui faz.
blog 1st ko apa?
ko ne ah. hehehe. btw i have nu blog lagi. jijik kan. sana tumblr. feel free to follow klu rajin
http://tragicprincesz.tmblr.com

Nazeera Balqis said...

hapy befday to blog faz..haks;p

edoraemon said...

rennn
napa ko tukar blog nie?
huhuhuhu

edoraemon said...

btw ren.
mcm mana mo buka blog ko. tka dpt pon nie

edoraemon said...

kak qis. syukran!!!
:D