December 29, 2009

aku keliru. itu kabus atau pun jerebu






.weekend.
yg PUAS.
mood skrang : penat enjoy
itu.ini
aku.mereka.
tonto.cairo.zagazig

minggu nie aku puas

puas di belanja oleh paan. tq paan.
puas main psp yg muaz bg pinjam. tq muaz
puas di buli oleh ikmal,do,azmie. (rindu wei aku zaman skolah menengah bila terpandang muka korang)
puas melepak. tq inn.itt.din.fasha.pit.pakok.amai.alep.kiba
puas merayap kat cairo.
to nini : get well soon! risau tgk ko yg sakit2.
to ezat: jaga nini elok2!

skrang aku menghabiskan sisa-sisa minggu ini dgn masuk kuliah bdk2 ainshams tahun 2.
utk minggu nie
ooo memang puas.
entah kenapa.
aku rindu zagazig
(fakta un-sangka-rable)

aku rindu bua2 sampah
yg ada dekat dgn simpang masuk rumah aku.
rosak-kan pemandangan mata. tp menyedarkan aku utk bahawa diri aku nie rupa-rupanya pembersih.
aku rindu bantal pink aku yg empuk
letak kepala. lentok tertido sampai tak ingat dunia
aku rindu bilik aku yg bau spray lavender.
bau tenang. buat aku melekat kat bilik mcm tergam
aku rindu mr.pikok
badannya empuk. peneman aku tido siang mahupun malam.
aku rindu pagi di bandar zagazig
yg penuh degan kabus bukannya jerebu.
aku rindu baba top up itisolat
kat kedari runcit salam, aku pengjung tetap dia reload hp aku hari2.


4 comments:

Sham'sTech said...

Salam my lovely cousin...wonderful ur life.
Remember k to do important things, Solat , doing good things, help people.
It will somehow cheer more ur life to a new high level.
Gud luck. Salam

Khairunnisa Ithnain said...

law da rndu zgzg ape lai.. blek zgzg bha... haha.. rugi ko smlm faz, ak anta mee bandung kt uma ko, tp ko xdpt mkn... huahuahua~~ sape suh xblek zgzg.. :P

edoraemon said...

salam sham. :)
ok boss.. aku akan ingt pesanan ko. tq~

edoraemon said...

faz to nisak.
takpa2 aku sabar. aku nnti blk ke zagazig aku nk tuntut ko utk masakkan utk akuuuuu!! hahahaha