December 05, 2009

bila dapat internet sy ingin meng-gunakan-nya sepuas-puasnyaa

gambar open house kat rumah bawah i.
ayuu gitu mereka2 tgh posing.
kemanakah faz??
ada tuuuh kat cermin. hehe




hari-hari ada open house.
best kan?
hehe
inilah manfaatnya tinggal di kawasan "bandar" yg terletak di negara mesir nie.
saat-saat terakhir cuti nie aku manfaat kan masa dan sisa-sisa waktu duduk rumah
dah lama tak rehat.
dok bz ngn kuliah jak kunun. (padahal p kuliah tido jak kerja)

dan penutupan : di rumah yusooofff

dan dengan itu
berakhirnya tempoh seminggu bercuti.
cepat masa berlalu.
masih tak puas lagi cuti nie.
*sambil muka berkerut*






gambar bila di saat aku buka mata, bangun pagi semalam.

catatan harian faz.

ok-ok. aktiviti harian i.



5.30 a.m : alarm clock hp pink i,akan mula berkumandang berbunyi.
(snooze2 entah brapa kali. dan hasil usaha kak teha ngn kak Long kejut)
beberapa minit kemudiaann..
faz bangun pagi!!
solat subuh.
dan sambung tido . zzZZ..

7.30 a.m : alarm kedua berkumandang. buka mata , siap2 nak p kelas.
( kelas aku hari2 akan bermula jam 9 pagi!!, 6 kali sehari!!! dalam masa seminggu!!!)

8.40 a.m : gerak2. pakai kasut. dan kuar dari rumah. mula gerak mulakan misi utk ke kuliah!
pasang mp3 kat telinga, pakai shade. dan bergerak penuh gaya ke kuliah. :)
dan jalan kaki ke kuliah.

20 minit.
sampai ke kuliah~



9 a.m - 3 p.m : berada di kuliah kecuali hari sabtu blk awal , jam 1

3.00 p.m : berjalan kaki utk blk umah.
huhu, singgah menyinggah kat kedai berdekatan selalunya dab akan sampai umah jam 3.30 p.m

3.30 p.m : kemas2 apa yg ptt,on ebuddy utk ym, mula masak kalo turn masak atau tgk anime

5.00 p.m : makan malam. solat mgrib. sambung tgk anime/ kdrama

10.00 p.m : ada rasa-rasa mcm nak blajar. rehat dgr lagu kejap. terlanjur mula belajar jam 11 malam plak. hehehe.

11.00 p.m : blajar skit. nmpk tilam, kemas2 tilam dan bersiap sedia utk tido. ZZZzzZ. tp b4 tido bukak ym lu. huu~

12.00 a.m : last tertido jam 12 malam :)

dan hari ku ber-akhir.
sambil memeluk mr.PIKOK.
(KEKASIH GELAP)
saiz sebesar cik wirdani

No comments: