December 30, 2009

kelu.kebas

slamat tinggal 2009
ok walaupun ada masa lebih kurang 2 hari lg pon.
akan masuk tahun baru
aku nak jgak ucap awal2 selamat tinggal kat tahun 2009 nie.
manalah tahu bila sampai detik tahun baru aku tak sempat nak curi2 line tenet.
utk blogging.
nak taip apa yg patut.
di saat-saat akhir tahun 2009


owh sungguH cepatnya masa berlaluuuu
(menjerit)


setiap tahun aku rasa.
mcm2 benda dah berlaku.
mcm2 benda dah berubah
yg memberi IMPAK MAKSIMA
dalam hidup aku.


sejak dari kecik lg.
aku tak pernah buat perancangan hidup.
kira ikut ARUS.
di mana arus bawa aku.
ke situ lah aku cuba hanyutkan diri aku sebaik-baiknya.
dengan mengikut arus tuh lah
aku telah berlayar sampai ke sungai nill.
tampat yg aku tak terbayang akan pergi.
MESIR.
yg berada di benua afrika
(dulu sehari, dua b4 datang mesir aku baru tahu rupa2nya mesir tuh dlm benua afrika)
gagal dowh aku kalo bab2 masuk bab2 pengtahuan Am nie
memang bleh memalukan warga Tawau btol aku nie.
pang pang pang
(tamparan utk diri sendiri)

arus bawa aku berlayar ke mesir nie.
serius dari lubuk jantung , hati dan hempedu aku
buat aku berubah.
baik atau buruk?
aku sendiri tak pasti
tp yg konfem mofemnya..
aku makin lemah dowh. dalam ..
bab2 kira mengira.
bab2 lukis melukis.
tangan aku makin keras utk melukis.
otak aku makin lemah menghitung nombor2 yg ada didpan mata.
aigooo
hati aku sendiri terkilan dengan diri sendiri.
dua benda yg dulunya agak menjadi kepakaran utk aku.
benda yg aku rasa hanya benda yg aku bleh membawa arus kehidupan aku di masa depan.
tp kedua-dua kepakaran itu makin hari makin lenyap
dari hati.otak.tangan.mata aku
cara org-org disekeliling melayan aku pon sudah berbeza.
aku rasa kekok bila lelaki melayan aku dgn lembut.
arghhh..
aku penat.!
penat nak control2 ayu.
aku nak jdi kasar mcm dulu.
jongos mcm dulu.
kenapa aku perlu berubah
aku kadang2 rasa lost.
tak jd seperti faz yg dulu.
kiki pon kata aku berubah dari dulu.
FAZ YG DULU...
KO KEMANAAAAAA!!!






jd berusaha!
jgn selesa dgn kedudukan di mana engkau duduk skrang!






LOST
ter-p/s: kenapa aku perlu emo.
?
END

2 comments:

zamfadliez said...

serius doh,formula yg ko kasi sebijik cam formula science fizik+bio yg mmbuat kn otak aku jem wat seketika!haha..pe2 pon slamat tahun baru dan maal hijrah skali la..adiooss..~!

edoraemon said...

hehe
slamat tahun baru to u 2!
:)
kepala aku pening time baca fomula tuh. ehhe