January 01, 2010

slamat tinggal . semuanya

gambar penutupan 2009
yg di amik pada
31 december 2009
Akher saah, Cairo
jurugambar tak berbayar : Itriah




lukisan ter-akhir aku utk tahun nie.
hehe
nie gambar ketika 75% peratus tak siap
dgn penuh mamai dan mengantuk aku lukis nie.


insan ter-akhir aku cium utk tahun nie
muah! muah!


rutin setiap tahun.
aku mesit ber-azam
kira dah habit dah nie.
Azam mazam nie.
biasalah bila tahun baru
semua org terkena penyakit "jom-kita-berazam"
penyakit yg baik. sbb nak tentukan aim utk tahun yg baru.
hasilnya tercetus lah senarai list-list azam yg aku telah sediakan
sbb terjangkit dgn penyakit nie.

tp
yang paling duka cita dan mengecewakan nya.
bila dah akhir2 tahun tuh
(macam kira waktu nie lah 31 dec)
aku dah lupa dah apa azam yg aku buat awal tahun
biasalah bila dah ter-kena penyakit tuh.
dgn tak tersengaja nya aku ter-mem-babi butakan diri sendiri dan...
akibat semangt tuh terlebih waja.
tulis kat kertas mana2 aku jmpa.
ataupun tisu
dan natijahnya : aku dah lupa kat mana aku letak tisu/kertas tersebut.
dan finally : aku dah lupa apa azam yg aku dah buat di awal2 tahun tuh


STOOPPP
CUKUP..CUKUP
aku sendiri dah naik pening dah dgn post yg aku merepek nie
silap2 hari bulan.
aku tak paham apakebenda yg aku merepek pada post nie
korang plak termabuk2 baca entry aku kali nie.
hehe
*ketawa gedik seketika*

*stop*

tahun nie aku letak kat blog.
jd takkan lupa punya!
yezza.
CLAP CLAP CLAP


AZAM MAZAM UTK TAHUN NIE :
SATU. aku nak belajar dgn serius. nak dpt JJ kalo bleh try dpt mumtaz!
DUA. aku tak nak terpedaya dgn lelaki! cukup dah tahun lalu aku sakit bnyk kaliiii
TIGA. aku nk berjimat. simpan duit biar cukup utk p Paris tahun depan
EMPAT. kurangkan ponteng kuliah
LIMA. kumpul ilmu sbnyk mungkin. ilmu dunia & akhirat.!
ENAM. jgn seekali! buat mama & papa marah kat aku. kena buat mama & papa tersenyum! gembira! :)
TUJUH. setiap benda berlaku. aku kena muhasabah diri. jgn fikir negative2~
LAPAN. kurangkan 6 kg lagi berat bdn yg skrang. sbb berat tuh ideal utk ketinggian aku skrang.
SEMBILAN. simpan duit utk beli psp utk lil john.simpan duit utk beli camera

dan skrang aku tgh ber-fikir-fikir
nak cari idea
utk perancangan masa depan aku
walaupun selama nie aku tak pernah rancang apa2pon dalam hidup
tp itu zaman kanak2 ribena
otak pon masih mentah kunun.
skrang nie ada matang skit.
jd kena wat perancagan.
apa ingin di genggam!
apa yg ingin di capai!
apa ingin di tuju!
thanx to hisham. :)
aku nak cari apa aku nak dlm hidup
walaupun skrang nie takda apa benda pon terlintas d kepala yg kosong nie
aku memerlukan masa utk ber-angan2 buat sementara waktu.
utk mencari.
APA YANG AKU INGIN KAN.
dan apa yg kamu ingin kan dalam hidup??

slamat tahun baru everyone!

slamat tinggal
2009
cairo
citystar
ainshams
rumah sabah
kenangan 2009
bye2 faz yg 19 thn

buku baru akan di bukak. dalam masa 52 minit.
buku lama aku nak simpan sebagai kenangan.
bnyk yg perlu di conteng dalam buku baru nie
mesia dah masuk 2009
mesir lg 52 minit lg nie masuk tahun 2010


slamat tinggal udara 2009


tariiiiiikkk nafassssssssss puas puas di udara 2009!

7 comments:

zamfadliez said...

ok da...da tarik puas2,skang nie nga bernafas di tahun baru!hehe..epi new year,adioosss...!

Sham'sTech said...

Salam sepupu.. waaa ko dah ader bayi rupanyer(yg tadi ko cium).. huhuhu .. xbgtau hisham yer.. hahaha..Selamat tahun baru

edoraemon said...

haha. tq zam~ happy new year 2 u 2. hehehe
sham : haha. baru ko sedar kata aku ada ank. :P
dah nak dkat sethn dah umur anak aku tuh. hehe
slamat tahun baru!~

Khairunnisa Ithnain said...

hepy new year faz..
aku doakan agar ko xmelupakan azam2 baru ko!!
jgn t law ko xbukak blog, lupe plak azam ko t.. hehe... peace!

edoraemon said...

nisak...! tq. tq
hahaha
nnti ko pon jgn lupa azam mazam ko jgak.
:P

idzam said...

huhuh...poyo dari dulu lagi...

uit...? zamfadliez...? cemana ko bleh memberontak masuk neyh...?

edoraemon said...

aik idzam? ko ada blog ka?
huuu~
haha
kawan ko ka tuh?