December 03, 2009

oh cuti. oh cutiku. hilang ke mana?


sayasepatutnyaberadadialexandria
skrangtp
masihlgberadadizagaziglg
tghdudukdidepanlaptoppinjam.

cuti raya haji.
tempoh : seminggu cuti

dari hari pertama kuliah lg.
aku menanti kan
waktu cuti raya haji
hari-hari.
aku menghitung hari.
lastlast cuti nie tidak seperti yg di harapkan.
:(
hah?

skrang aku berada di zakzik,
di depan laptop pinjam (mcm biasa rumah masih takda tenet)
kenapakah insan bernama fazliana masih berada di zakzik.?

ada klasss tambahan physio.
doktor dengan berbesar hatinya dan budiman nya buat kelas tambahan.
baik-kan.?
huuuu~
walaupun berat hati nak pergi kelas.
di sbbkan keikhlasan doktor nak buat kelas.
saya gagahkan jua.
langkah kaki yg lemah longlai ini utk ke kelas.

walaupun jauh di lubuk hati dan hempedu,
SY MASIH NAK CUTIIIIIIII
dari jam 9-11 am ada kelasssss.. :(
esok pon ada kelass.
pttnya aku ikt diorang lalat.kodok.dugong.skunk n yg lelain pergi alex.
TAPI
OUT OF BLUE.
tiba-tiba

muncul org dari CAIRO.
terpaksa membatalkan niat utk ke alex.

apa-apapon.
aku masih kat zagazig.
dan akan menghbskan masa cuti-cuti manis utk ke kuliah.
dan duduk menumpang kasih di laptop pinjam lg.






No comments: