January 28, 2010

dunia tidak selebar daun kelor...

gambar di tujukan utk nini~

NINI CHAN
get well soon.
chaiyok chaiyok
lusa dah blk dah! bertahan kay!


malam yg sunyi.
semua dah tido.
esok ada exam anat.
.tp.
aku tak dpt hadir.
semakin hari semakin panas demam aku nie.
bak kata aisyah
"tahap heater dah panas nie faz"

oleh yg demikian.......
exam anat terpaksa di tangguh kan.

egypt semakin sejuk.
atau
bg aku je sejuk?
balik-balik dari cairo je terus demam.
masuk hari ke 3


demam-demam.
ok-ok jom mem-positve-kan diri.
5 benda yg aku dapat pikiaqkan
bila sakit apa kita dpt?
  1. (dosa terkurang) dosa-dosa kecik dapat di hapuskan.
  2. (akhirat) nnti akhirat kurang skit dosa kena hisab.
  3. (menghargai) bila dah time sakit2 nie baru kita hargai kesihatan tubuh badan yg sihat Allah kurniakan utk kita.
  4. (terdetik rindu nak belajar) penat baring.tak buat apa2.
LAST SKALI.
BENDA PLNG POSITIVE AKU DAPAT DARI SAKIT KALI INI.

5.
DAPAT TANGGUHKAN EXAM ANATOMY
DAPAT AMIK LEPAS WINTER BREAK.


Lepas nie kena tumpukan perhatian dekat physio ngn biochem je lg tinggal.
TAPI..TAPI..otak lebih tertumpu pada winter break dari exam. :)
skrng biar penat2, nnti winter break dpt rehat2.

kekamu.
yg ada exam esok tuh.
gud lark erk.
(sambil terbatuk-batuk nie)

satu je persoalan bermain di minda nie

"esok sunyi tak dewan peperiksaan tanpa kehadiran diri ku ini"