January 06, 2010

geram.


AMARAN tak seberapa keras
post ini lg skali adalah post emo faz
LAGI.


"I know I have a heart because
I can feel it breaking"

kenapa perlu emo.?
argghh.
hormone.hormone
tolong lah stabil.

fakta marah : 2 minit.
hah? : maksudnya kita akan ada perasaan marah dalam tempoh 2 minit jak sebenarnya.
double hah hah? : jd kalo marah lg. itu semua hasutan dari syaitan.
aigooo.
nates.nates
syuuuuhh.. syuuuuhhh..
pergi-pergi jauh dari aku

pernah di suatu syaah (apartment) di rumah sabah kaherah,
aku duduk menumpang kasih internet kawan aku.

diskusi org yg di lamun cinta,
tetiba aku di ajukan soalan
faz.. faz.. kenapa ko suka org yg ko suka.?

erm, org yg aku suka? semua yg menyakitkan aku jak nie.







sometimes .. the only thing u find urself wishing for
is for someone to be wishing for you




4 comments:

zamfadliez said...

wow!tersirat nyer mksud!hahah..aanyway nice post!adiooss...!@

Anonymous said...

fuih.. Emo akhirnye di lepas juge ke angkasa lepas yg bagaikan tanpa penghujung(Hisham)

Khairunnisa Ithnain said...

again~~
sape yg wat faz aku marah nih...!!
haish. nk kena ni ini org... tak baiknyer kamu.. isk3..
faz.. acer webcame aku xde muke kartun cm kiki nye nk hepykn ko.. tnggu aku download dlu ea.. t aku ceriakan ko.. xpe la.. biarkan je la, ALLAH itu MAHA ADIL, bukan? AS-SABBRU ea! :)

edoraemon said...

hahaha.
sayang nisakkkk!
:)
takda org
tgh emo sbb pms.
hehe

sham.
masalah aku kan takda penghujung. :P

zam.
hehe
bnyk tuh isi tersirat.
:P