February 13, 2010


cuti cuti cuti.
sungguh nikmat.
di makan begitu sahaja
kerja sepanjang dua hari : shopping.
walaupuan hakikat sejatinya : aku kurang ada nafsu shopping berbanding org lain aku kenal kot.
tp bila dah hati ini ter-stimulate
tak bleh berhenti. :)
hasil stimulasi : 3 novel, 2 baju baru
baru beli 3 novel semalam.
kat pesta buku terbesar di benua afrika (kunun).
satu buku paan bg. dia pesan suh baca. nnti cerita kan blk. haha.
jd total novel dlm gengaman aku ada 6 buah belum terbaca-baca.
(bertuah punya budak!)
aku suka membaca.
tp sejak ada internet nie. ehe.
agk payah nak baca novel2 nie.
tertambah-tambahan pula, sejak ada external hardisk.
bnyk muvi aku kena katam-katamkan.
hehe

hari ini.
masuklah hari ke 3
aku HOME ALONE.
housemate2 pergi rehlah ke sinai.
dan kiki temankan aku spnjng kesunyian aku berada d rumah.
memang terbaik!.
rumah mcm tongkang pecah.
:)


esok plan kasar : pergi cairo.
plan halus : agk2 tiga hari kot lekat kat sana (plng lama)
sbb aku ada exam anat tertunggak lagi nie.
kena study, huhu

kepada org-org di malaysia
selamat bercuti
dan org-org di mesir pon
slamat hbskan sisa2 waktu cuti nie.

akhir kalam.
majulah sukan utk negara -.- (apa kaitan?)

1 comment:

mEduSa said...

gadis, aku baru buka blog ko. apa2 buku ko beli? tell2.. =)