February 26, 2010

day 1 menjadi skema

waaa. serius i tell u.
memang mencabar.
rasa rendah diri ketika melalui lorong-lorng gelap d zakzik nie.
menggunakan spek.
tanpa lens.
tanpa make up.
terasa tak biasa.
bkn terasa. memang tak biasa pon.
nk gerak ke mana2 pon aku rasa diri ini terendah rendah.
walaupun hakikat nya nie. aku tahu aku tinggi.
tp terasa lah rendah 10 cm seketika.
ehehe

masih d cairo.
hujan batu jgak d cairo nie
zakzik dah salji dah tuh skrng bak kata lalat.
ehee~

akan kembali ke zakzik esok
aminnn
(takut terlanjur manjur plak)

5 comments:

Anonymous said...

alaaaa
majuk dengan aku ke fazz.
kejub nye datang cairo.
:p
haha

btw. ayu nye layout. :P
haha ;D

-kiba-

airainara said...

hampeh! day 1 skema, kt cairo enn~ u look great babe without make up. love it. nmpk suci. haha. gler x leh blah. =P

edoraemon said...

aina :
waa. waa. waa.
hari nie dlm sejarah.
terlampau bnyk aku terima pujian setelah menjadi ayu nie.
:)
terima kasih dunia.!
hahaha
*tersipu-sipu malu sambil duduk bersimpuh.


kibs :
merajuk merajuk
tp yg penting esok kita lepakkkkk~

Julie Padasian said...

hujan batu d cairo faz? iya?

edoraemon said...

serius juliii.
tak tipuuuuuu~
:)