February 28, 2010

faz tgh emo

muka aku skrang dah macam hulk.
tp hulk versi ayu, ber-spek, dan kulit gelap skit.

balik-balik dari cairo smlm.
hbs wayar2 putih kat ruang tamu menjadi mangsa perasaan emo aku nie.
(rumah aku baru pasang internet, jd bnyk wayar2 putih bertaburan)
"wei wayar, kenapa bha jgak nak bersepah-sepah nie. mcm sarang labah2 lg tuh bnyknyaaa"
Kak long pon tergelak tgk gelagat aku dikala emo.
emosi tak betol skit.
nasib baik otak masih berfungsi lg.
kalo tak,aku tak sampai ke zakzik nie.

smlm ketika on d way nk balik zakzik.
aku telah di terserempak-kan dengan tidak disengajakan ngn ustad2.
biasalah.
sbb melakukan kesalahan, memang patt di marah pon. aku rasa kot.
tp sepanjang sesi ber-marah-marahan itu.
aku cuma dpt memberikan senyuman manis.
selalunya senyuman wanita dapat mencairkan lelaki,
tp senyuman aku, luar biasa sikit.
bukan setakat lelaki bisa cair.
taik telinga pon bleh cair.
sbb aku akan sentiasa senyum, org kata lah.
bukan aku kata.
senyuman aku mesti sampai ke telinga.
kalo nk taw senyuman aku ikhlas ke tidak.
kalo senyuman aku lebar sampai ke telinga tuh ikhlas lah tuh.
:)
tp bila aku kena marah/ atau tegur aku akan senyum.
mungkin sebb sudah kebiasaan aku.
sbb dalam hati aku berfikir benda lain. tuh aku senyum.
:)

emosi tak stabil,
jd pada sesapa yg teringin nak rasa kena bebel ngn aku.
dipersilakan kacau aku.
:)






contoh senyuman ikhlas aku.
watak tambahan yg aku bakal bunuh itu adalah pojie~

4 comments:

kay anis said...

faz,kantoi ngan ustad mano nih?

p/s : buruk la gambo tuh. sbb ade mamat sorg tuh.. hahahah!!

edoraemon said...

haha.
kantoi dgn dr. Hadi. pastuh sambung g jmpa ngn ustad hanip
:D

haha.
harap2 pojie baca apa ko tulisss tuh
:)

kay anis said...

ek? dr. hadi ajak pi jumpe ust anip ke? ko sorg je ek tyme tuh?

edoraemon said...

haha.
laju beno ko reply kay.
aku sambung kat chat box ko. :P