February 15, 2010

malam terakhir.

tq.
kiki : terima kasih kerana selalu ada utk aku. paham aku, tanpa perlu kata-kata ko bole tahu apa aku rasa. sori kerana menyusahkan.
:)
kibs : terima kasih kibs. cuba hiburkan aku.dan cuba memahami aku :)
om om : oiiittt, tq sbb ajar aku tentang IDDM, dan buli aku. haha :)
paan : tq, kerana sentiasa korbankan waktu utk aku wlpn aku tahu ko penat sgt2. :)

korang.korang
terima kasih utk malam dan hari
yg terbaik!

dan sekarang aku penat.
sampai tak dpt rehat.
sbb terlalu penat.
haha
kami adalah org pertama keluar & masuk ke city star pada valentine day. haha




muka tahan penat!
:)


pengantin lari. :)

sg nil.
dalam masa seminggu
3 kali dah terokai sg nie.



kibs yg nak kribs.

2 comments:

Anonymous said...

hensemmmm nye kita.
kan faz?
haha

-kibs-

edoraemon said...

haha.
ensem ensem
:)