March 06, 2010


sudah penat buat post serius.
haha
kan ada segelintir titir mitir terasa dengan post serius aku.
kan sudah ckp kat post itu.
isu ini tiada kena mengena antara yg hidup, bakal lahir, baru di lahirkan bahkan yg baru di kubur.
itu hanya pendapat dan hanya pendapat.
-abaikan-

baru jak habis dibebel oleh abg aku.
atau lebih manja di kenali sebagai abg Jerry.
nama sebenarnya ialah Fazlan Fardiansyah.
umur tua setahun jak dari aku.
disebabkan itu, kami berdua agak rapat.

kalo korang rasa aku nie suara besar mcm microphone.
suara abg aku nie lagi besar.
kalo korang rasa aku nie peramah.
abg aku nie jauh2 lg peramah dari aku.

kira kalo berdebat mulut ngn abg aku.
sampai kami akan berdebat berckp sampai tertido.
haha
sbb takda sorang pon nak mengaku kalah. time zaman skolah rendah,
kalo dah habis idea nak berlawan ckp.
kami akan kata.
KALAH KALAH KALAH KALAH.
beratus kali, sampai lah ada org terdiam dulu dia kalah.
tp selalunya dua2 akan tertido dgn berkata perkataan KALAH KALAH tuh.
ditakdirkan, dua-dua jenis tak nak kalah.
(mcm berzikir plak)

ini bukan kisah yang aku nak cerita pasal si Abg yg gagah, macho ini.
aku nak cerita kisah yg mak aku cerita blk.
ketika abg umur 3 thn, dan aku 2 thn.

time tuh kami dalam flight on the way nk balik kg.
dari tawau ---> kedah (kg mak aku kat kedah)

ada paramugari bertanya kepada abg aku.

paramugari : adik, adik, nama adik apa?

Abang : nama adik Fazliana Edora.

truss paramugari itu beredar dengan muka pelik.
p/s: hanya mama ngn abg jerry jak di dunia nie yg panggil nama aku ADIK.
itu jak aku nak cerita sebenarnya.
p/s2: taik telinga aku cair lepas dengar suara abg aku membebel.

haha
-end-



gambar pelik ini ialah image gambar abg aku di facebook.
dia tidak suka bergambar.
:)

No comments: