April 27, 2010

i love us

superman

batman

spiderman

keluang man


bila bersama sama insan insan terpilih ini.
fuuh, masa terbang tanpa disedari.
apatah lagi bila bertemankan gitar.
dan lepak diwarung air bandung di Awal Abbas.

malam ini.
aku telah habiskan dengan koling moling loling.
dengan mereka mereka.
sampai habis airliur ini.
tekak pon dah kering.

yang penting.
jaga diri kamu di Cairo.
nanti aku turun Cairo.
kita lepak di warung kita.
:)


nota tambahan : aku deactivate acc FB aku untuk sementara waktu.
dan akan buka balik lepas exam.
i nak jadi antisosial mengalahkan cik lembu!
dan aku nak hadiah dari mibs!!

12 comments:

inn~ said...

wahhh! ada batch keluangman lahh!
*kening kening ;D
mesti gembira mamat tuh,hahah.
btw, kau mau hadiah from kiba jak kan? aku xpyh bg lahh :))

edoraemon said...

haha.
bukan senang tuh mo cari.
aik ko pon mesti bg hadiah!
ini baru keadilan.
muahahahah

amirul said...

wahahaha.
wanna see how far kau boleh bertahan tanpa fb.
cabaran ni cabaran.

hoyeh hoyeh.
main fb sorang sorang.
;o

edoraemon said...

aaaa... mibs!
saya akan bertahannn

tengok lah tengok lah!
kali nie bukan omong kosong sahaja!

inn~ said...

elehh si amirul tuh.
hoyeh konon maen fb sorang.
hoyeh laa dia, dpt gedik dgn tuuttt!
kan faz? ;D

edoraemon said...

amirul.
mestilah minat ngn kedai zara inn.
kita kan kedai 9le.
fb pon teda.
haha
inn ko paham ka maksud nie?
amirul, kening kening*

inn~ said...

jgn risau faz, aku sgt paham :)

KIBA kline said...

ape nye.
die pun takde fb dah la.
aku cakap aku main sorang sorang.
percaya la. :o

edoraemon said...

owh.
patut lah orang tuh sunyi kan inn. kan inn kan.
bila zara tiada baru dia sunyi.
kalo 9le takda. tiada effect nie bha hidup dia.

:D

KIBA kline said...

-____-"
percaya lah aku.
-____-"

inn~ said...

hahahahahahaha ;D
*aku hny mampu gelak besar

edoraemon said...

aku hanya mampu terkentut!
ahahaha