April 27, 2010

ini entry kotor.

jijix


hari ini.
aku asyik terlepas cakap perkataan
SH*T SH*T SH*T
sahaja.
buruk perangai!
kalau bakal mak mentua aku tahu.
sah sah aku kena reject!
ini lah padahnya apabila
aku, lalat dan dugong.
menyaksi kan adagen CAM BEST.
orang arab terpijak tahik.
yang entah muncul dan turun dari langit mana.
betul betul seketul berwarna hijau coklat coklat.
teori aku : tahi manusia nie
dugong : sejak bila manusia vegetarian. tuh kucing lah.
teori aku lagi skali : aik! manusia pon ada lah vegetarian. dan kucing bukan vegetarian lah gong! hehe

lokasi tahik : depan dewan kuliah physiology
lokasi kami : 5 meter dari jarak tahik.
kedudukan kami : duduk di tangga sambil menunggu masa untuk masuk dewan kuliah.

pertama fresh je keadaan tahik itu.
tetiba dekat je nak sesi pertukaran dewan kuliah orang keluar masuk dewan kuliah.
fuuuhhhh~
ramai orang arab terpijak.
*nak muntah aku terbayang, tapi cerita jugak, HAHA*

ok kami tengok reaksi muka orang pijak tahi.
macam : kami tengah tengok muvi yang dah sampai part klimaks.
tapi tak dapat bertahan duduk kat situ.
sebab bau tahik itu menusuk jiwa dan kalbu sanubari kami.

then, kami pon lari..........

masuk kuliah.
dan blajar pasal hemoglobin.
metabolism dan catabolism.
dan jaundice.

wow, memang bosan hidup aku rasa tanpa facebook
baru 48 jam. aku dah tak tahu nak buat apa.
terpaksa tulis entry blog.

aku : aku nak jadi anti-sosial nie! haha
lalat : faz, ko kata je lebih. kenal sangat aku kat ko. nanti lagi sosial adalah. haha

lalat!! mibs!! inn!!
percayalah! daku akan bertahan!!
*menjerit sambil terkuar tekak*

fuh! penat bercerita pasal tahik.
aku pon terbayang bayang tahik tadi.
aaaa~
*pemikiran aku dan jadi kotor!!*

No comments: