April 22, 2010

jam 2 pagi

jam di laptop menunjukkan pukul 2 pagi waktu mesir.
aku terbaring comel comel kucing
meow meow
di sebelah kiri Ezat.
berada di bandar Kaherah.
sejam yang lalu.
aku terpandang cermin, ketika nak solat.
wow!
baru aku sedar.
lepas hayati muka aku lama lama.
muka aku nie




macam






MACAM APAKAH?






aku pon susah nak ungkap.





terpegun tengok diri sendiri dicermin





aku alihkan pandangan mata





sebab tak tahan





muka aku




macam....




ok stress kan?
haha







macam.....







HANTU!

OK FINE
aku dah lah sorang sorang sikarang kat sini.
terbuat diri sendiri takut lah plak.
-.-"
niat turun cairo nak tengokkan nini
tapi aku gerak g area awal abbas,
cari ubat dan makan.
balik ke rumah sabah.
Nini dah tido.
:(
nak tido sebelah dia pon tak dapat.
ada orang lain tido.

gerak duluuu.
aku dah takut!
aarghh.
ini padahnya bila terpandang muka sendiri terbayangkan
hantu
apadaaa~

selamat malam CAIRO
selamat pagi TAWAU

2 comments:

Tan Sri Dato' Dr.Khairul™ said...

isshhh..apelah nenek nih..ade plak takot ngan muka sendiri...pelik sungguh...hahaha,...

edoraemon said...

hahaha.
tuh lah.
nie semua salah cairo.
:D
hehe
cucu sihat ka?