April 10, 2010

nyawa nyawa kambing

berpantun:

dua tiga si kambing berlari,
berwarna coklat ditengah padang,
dua tiga boleh ku cari,
mana nak sama si kambing ku sorang.

kambing itu kambing bernyawa.
kalo tak bernyawa jadi sup kambing sudah.

kenapa mesti kambing?
sebab laptop aku tak lama mati.
haa? jadi apa kaitan ngan kambing?
sebab kalo letak nyawa nyawa ikan nanti typical pulak. i nak luar biasa.
haha

cerita sedih :
(sila sediakan sehelai tisu sebelum mula membaca post sedih ini)
al-kisahnya dizaman moden tak dahulu tapi sekarang.
wayar laptop aku sudah di simpan oleh kwak long (merangkap housemate aku)
sebab aku terlalu obsesi ber-online tidak kira masa, waktu dan jam berdetik.
oleh yang demikian, aku tak terbelajar untuk mid term anat yang bakal berlangsung dengan gilang gemilangnya pada jam 11 am esok.
-end-

tuh lah padahnya! time hari tuh mid term anat.
aku gelakkan orang yang nak exam anat, lepas tuh aku goyang goyang kaki sebab time tuh demam teruk. inilah padahnya.
kena amik mid term esok.
PADAN MUKA KO FAZ!!
alamak! bateri tinggl 5 minit je lagi nie.
selamat tinggal dunie online!!!

konklusi : ini post merepek! ahaha. aku nak cerita pasal kahwin bha tadi nie. tp nmpknya bateri tak mengizinkan. post seterusnya pasal kawin yer kawan kawan. AHAHA
konklusi xtra : bukan kisah sedih pon. saja nak buat korang touching! hee~

2 comments:

ammo said...

kah3! mmg sah la manusia polik hang nih

edoraemon said...

hahah. ko pon pelikkkk! :P