April 17, 2010

orang arab kawin


kalau di Malaysia.
aku paling suka pergi majlis kahwin.
boleh melawa cun melecun kalahkan penggantin.
boleh cuba makanan yang beraneka, pastuh banding bandingkan kesedapan
Majlis kahwin A ngn Majlis kahwin B.
boleh tengok make up penggantin.
yang penting serba bermacam macam BOLEH lah BOLEH di buat disana. hehe


semalam masa nak tido.
nyaring gegendang telinga aku.
takut aku kalo itu tanda tanda symptom untuk pekak!
ni semua salah pak arab kahwin.
best tuh best lah jugak.
tapi MUSIC.
macam 100 speaker diorang pasang.

gelek gelek.
fuh tak berhenti henti.
rasanya duit arab kahwin dihabiskan untuk upah penari, penghibur

dewan kahwin dah cun dah.
i and the geng pon dah cun dah.


TAPI ....




jeng jeng jeng





MAKANAN tak disediakan
hanya sebotol AIR SEJUK.
tak nak lah aku kawin ngn arab mcm nie.
CANCEL CANCEL
haha
nanti kebuluran time majlis kahwin aku.


semalam adegan cam best berlaku kat aku :
  1. terkerat jari telunjuk sendiri sebab dok sibuk mengumpat dan gelakkan orang kat dapur. -.-"
  2. termasuk tandas lelaki
  3. dua kali tersalah masuk dewan wedding

the moral of the story:
satu : jangan gelakkan orang dan mengumpat ketika masak, nescaya jika terlalu alpa, tangan sendiri akan terkerat.
dua : jgn bertelepon sebelum/on the way nak masuk tandas, nnti tak sedar masuk tandas xy.
tiga : belajar cakap arab betol betol. kalo sesat payah!
empat : sumbat telinga dgn apa apa sebelum masuk majlis kahwin arab.
lima : bekalkan makanan sendiri kalau nak gi majlis kahwin arab.


p/s: mama i miss u
p/s lagi : rasa macam nak kahwin.
lagi lagi p/s : tapi bukan sikarang

6 comments:

kay anis said...

me loikeee..serupa pi clubbing shiot.. paling best time kita sume masuk dewan tu. mak aiii!! mcm artis!! hoho

edoraemon said...

haha.
:D
tuh lah.
bkn setakat dewan!
aku pon rasa mcm artis plng HOT msa masuk sana kan kay!!:D

Julie Padasian said...

eihhh nda best! TEDA MKNAN! aku klu p org kawin cari mknan ja! hahaha

edoraemon said...

haha
tulah juls.
sedih nie bha.
dah lah smangat mo makan!
:(

fa-aja-aja said...

kawen siapa tuh faz? siapa ah yg berdiri tengah2 tuh? mcm knl tp lupa.

edoraemon said...

hehe.
itulah doktor histo kita last year bha kak pot.
ada tuh dia ajar blood thn lalu.
ingt ingt ingt?