April 28, 2010

orang bunuh diri kerana formspring?

pernah tak korang dengar laman web.
yang konon konon nya ruang untuk sesi soal jawab.
beramah mesra.
kira trend yang terbaru lah jugak.
tapi tak dapat mengalahkan trend ber-fb-ing

kes dekat luar negara.
ada orang bunuh diri sebab soalan kat formspring.
nak baca? (sini)
gilo.


dan ini soalan formspring dia...


tekan gambar utk besarkan.

p/s: aku rasa orang yang hantar soalan nie mesti rasa bersalah .
kalo nak dengki pon . agak agak lah!

hari itu ada jugak kes aku baca kat internet.
lelaki bunuh isteri dia gara gara status kat facebook isteri dia tukar.
dari
married --> single

obvious sgt kan kata aku bosan. jadi penyampai berita plak.
-.-"
pokok pangkalnya disini :
internet itu bahaya!!

No comments: